כל הסודות איך לקבל הלוואה לעסק

כל הסודות איך לקבל הלוואה לעסק

פתיחת עסק חדש היא תמיד מרגשת; האתגר הלא מוכר, ההרגשה הנפלאה הזו שסוף סוף הרעיון שעבדתם עליו כ"כ הרבה זמן עומד להפוך למוחשי. חוץ מעניין קטן אחד; איך לקבל הלוואה לעסק וממי לבקש אותה? נושא ההלוואות מביא יזמים רבים לוותר על החלום עוד לפני שניסו, ומשאיר אותם עם לב שבור והרבה "אם". אם אתם נמנים על אלו שלא מוכנים לוותר על החלומות שלהם, המשיכו לקרוא וגלו את כל הסודות לקבלת הלוואה משתלמת במיוחד לעסק שלכם.

שלושת השלבים איך לקבל הלוואה לעסק

  • תגיעו מוכנים – לא משנה מי הגורם ממנו אתם מנסים להבין איך לקבל הלוואה לעסק עליכם להגיע מוכנים עם תשובות להכל; מהו הניסיון הניהולי שלכם, האם המוצר שלכם קיים בשוק או שמא הוא חדש לחלוטין, האם בידיכם תכנית עסקית, האם אתם מכירים את המתחרים שלכם ומהם היתרונות שלכם לעומת כל השאר, האם יש לכם ספקים, ועוד. ככל שיהיו לכם תשובות מפורטות יותר, כך תהיו אמינים יותר בעיני הגורם המלווה.
  • ניהול סיכונים – בכדי להקטין את הסיכון עבורו, הגורם המלווה יבחן היטב את יכולת ההחזר שלכם. על כן, עליכם להציג מקורות מימון ובטחונות קיימים. שיעור הבטחונות וסוג הבטחונות שיידרש לכם ייבחנו בהתאם לסוג ההלוואה, תקופת ההחזר ורמת הסיכון.
  • תבינו את היתרונות והחסרונות – בפניכם עומדים מספר גורמים אליהם תוכלו לפנות בבקשה להלוואה; גורמים בנקאיים וחוץ בקאיים, קרנות וקופות גמל, הלוואה מהמדינה, ועוד. עליכם לנתח היטב כל אחת מהאפשרויות על כל היתרונות והחסרונות שלה, ולהבין מהי הדרך היעילה והמשתלמת לכם ביותר לקבל את ההלוואה שלכם.

מה הריבית שלך?
אם קיבלתם אישור לקבלת ההלוואה, נאחל לכם קודם כל מזל טוב. אבל, זה לא אומר שאתם צריכים להסתפק במה שאושר לכם. ישנן ריביות שיהיו אטרקטיביות יותר, וכאן נכנסים לתמונה אנשי המקצוע. תכירו את טו-ביז – מומחים בהלוואות לעסקים שישמחו ללוות אתכם בתהליך קבלת ההלוואה המשתלמת ביותר עבור העסק שלכם.
בשלב הראשון נבחן ביחד את העסק שלכם ונבין מה המטרות והיעדים שלכם, ועד כמה הם ריאליים. לאחר מכן, נבצע ניתוח של כל האופציות העומדות בפניכם, וניתן לכם את התשובה הטובה ביותר לשאלה שמטרידה אתכם כל כך הרבה זמן – איך לקבל הלוואה לעסק שלכם ולהישאר בחיים כדי לספר על זה? אנחנו נוכיח לכם שעם המון ידע וניסיון, שקיפות ויצירתיות, זה הרבה יותר קל ממה שנדמה לכם.

 

הוסף תגובה