כל מה שרצית לדעת על עיצוב חולצה ולא העזת לשאול

כל מה שרצית לדעת על עיצוב חולצה ולא העזת לשאול

כשהיינו ילדים שוק החולצות המודפסות היה שוק סגור וכאשר היינו מקיימים פעולות ואירועים בהם אנו מייצרים חולצות בעצמנו היו מחולקים לשתי תצורות בלבד: חולצות שהיינו מציירים עליהם עם טושים מיוחדים או חולצות טיידיי (חולצות היפיות שהיינו טובלים בפחי צבע). כיום, כל אחד מאיתנו יכול להכין חולצות מודפסות בבית בקלות רבה.

חולצה מקורית – להכין בבית או ללכת לחנות?
בנושא זה אין תשובה חד משמעית מדויקת, נכון שעל מנת לייצר הדפסת חולצות בעיצוב אישי ברמה הגבוהה ביותר נמלית לכם לפנות לחברה אשר לרשותה עומדות מכונות מקצועיות אך באותה נשימה נציין כי בסיוע של מדבקות מיוחדות (כאלו אשר מגהצים ישירות על הבגד) ניתן להגיע לתוצרים איכותיים ויפים מבלי הסחבת הכרוכה בבית דפוס מקצועי.
היתרונות בבית דפוס לעומת הדפסה ביתית
ראשית, באם אתם בוחרים לפנות לבית דפוס מקצועי על מנת לייצר בעבורכם את החולצה שאתם חולמים עליה אתם מקבלים תו תקן מסוים הכולל גם אחריות (לי יצא לא פעם שבית הדפוס עשה טעות וכך קיבלתי תוצר כפול, האחד כפי שרציתי והשני עם התוצרים ה”פגומים”). מעבר לכך, מפעלים ובתי דפוס אשר זה עיסוקם העיקרי ידעו לסייע לכם בעיצוב ואף לתת לכם טיפים מנצחים על סמך שנות הניסיון שלהם.
מה אני צריך לדעת בשביל להכין חולצה הורסת?
לא יזיק להבין בעיצוב ובגרפיקה אך אלו ממש לא כלים הכרחיים. הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת על מנת להכין את החולצה הטובה ביותר זה שהרעיון שמאחורי החולצה הוא החשוב ביותר. אם יש לכם בדיחה של החבר'ה או רעיון מבריק המבוסס על דימוי ומשפט, אזי אין צורך בנוסחה מיוחדת להצלחת החולצה. כל מה שצריך זה לתת מחשבה עמוקה ויצירתית לפני ההדפסה.
האם ניתן להדפיס רק חולצות?
כמובן שלא!, אפשר להדפיס גם חולצות כדורגל מיוחדות, חולצות תנועה (לתנועות נוער), קפוצ'ונים, בוקסרים, מכנסיים, תיקים וכל דבר שעולה על רוחכם.
האם יש סוג אחד של הדפסה?
אם היינו מכינים את המאמר הזה לפני כעשור כנראה שהיינו אומרים לכם, כן. אבל כיוון שהתקדמנו מאז הצטרפו לסל האפשרויות עוד אופציות כמו למשל רקמה ממוחשבת, הדפסת פלוק (ויניל), הדפסת לייזר, הטמעה על הבגד ועוד. בצוותא עם השינויים בסוגי ההדפסה התרחבו גם סוגי הבדים שניתן להדפיס עליהם וכיום ניתן לייצר הדפסה איכותית על כמעט כל סוגי הבדים.
מאיפה אני יכול לשאוב השראה
זו שאלת השאלות!, השראה תוכלו למצוא בכל מקום ובכל זמן, בין אם אתם הולכים ברחוב ורואים מישהו עם חולצה שאתם אומרים לעצמכם “זה מבריק, אני חייב כזו” או מתוכנית טלוויזיה (אני מריץ כבר תקופה רעיון המבוסס על נרקוס) או מהחיים עצמם. הטיפ הטוב ביותר שנוכל לתת לכם נאמר על ידי אחד מהאמנים החשובים בהיסטוריה, פאבלו פיקסו, “אמן טוב מעתיק, אמן מעולה גונב”.
 

הוסף תגובה