לא רק פסטה ופיצה: 5 המסעדות הכי מגניבות ברומא

לא רק פסטה ופיצה: 5 המסעדות הכי מגניבות ברומא

בדקתם טיסות לרומא אך אתם עדיין מתלבטים, תרשו לנו בזמן הזה לגרות לכם מעט את החושים ולספר לכם על חמש מסעדות מעולות ברומא שסביר להניח שיגרמו לכם להכריע את הכף!

ברומא התנהג כרומאי

רומא כבר זכתה לכל המחמאות האפשרויות בתחום התיירות כשהיא מציעה אתרים נפלאים כמו: הקולוסאום ומזרקת טרווי, כיכר ברברוני ועוד אתרים שכל אחד כשלעצמו מספר סיפור קסום ויפיפה. בנוסף, ידוע כי רומא היא עיר עמוסה במסעדות שעלולות בעיקר לבלבל את התייר הפשוט, שרק מחפש היכן ניתן ליהנות ממנת פסטה טובה או מאוכל איטלקי אותנטי ועלול להתאכזב לא פעם במסעדה שהיא לא פחות ממלכודת תיירים.  איטליה כולה עשירה במתחמים קטנים וגדולים שמציעים סודות גורמה ומהם יוצאים ניחוחות ייחודיים של המטבח האיטלקי. הצטרפו אלינו לסיור בחמשת מסעדות שונות בהן תרצו לסעוד אשר יעניקו לכם חוויה קולינרית אמתית ויש יגידו גם תרבותית!

La Pergola – שלושה כוכבי מישלן
נתחיל עם המסעדה הטובה ביותר – מדובר כנראה באחת המסעדות הכי טובות שקיימות ברומא נכון ל- 2019. המסעדה שוכנת במלון קאוואלרי הידוע ומעניקה לכל סועד חוויה קולינרית ואותנטית מהטובות שחווה בחייו. המסעדה זכתה בשלושה כוכבי המישלן, בעוד היא מציעה תפריט נהדר שמורכב הן מפירות ים והן מסוגי בשרים כולל בשר אווז. הייחוד בכל המנות, מלבד זה שהן שיוצאות מהוקצעות, הוא הרוטב שמגיע לצדן. המנות המשובחות יוצאות בליווי רוטב מתוחכם שמשלב מגוון של סוגי פירות ומעניק לכל המנה טעם אחר, שונה ונפלא.

IMAGO – כוכב משלן אחד
במיקום מושלם, מעל גרם מדרגות איטלקי, נמצאת המסעדה "אימג'ו" המשובחת שהוענק לה כוכב מישלן. אתם מוזמנים להתיישב בה וליהנות מנוף פנורמי המשתקף היישר מהחלונות. כך, בזמן שתתענגו על המנות שלכם, כל רומא תפרש אל מול עיניכם. תפריט האוכל במסעדה משולב מכמה מטבחים: המטבח האיטלקי, המטבח הצרפתי והמטבח היפני, מה שמעניק למנות השונות הרבה יצירתיות, קלסיות וטעמים למנות. כדי לא להחמיץ את המסעדה בתאריכים בהם תשהו ברומא, מומלץ להזמין מקום מראש.

Antico Arco
מסעדת דיינרס רומאית שנפתחה בשנת – 1990. גם המנות וגם העיצוב של המסעדה מעניקים חוויה אותנטית במיוחד לכל סועד. במסעדה יש שתי קומות כשבכל קומה יש שני חללים לאירוח. ניתן להמתין לשולחן שלכם בבר יין משובח שנמצא במסעדה וללגום ממשקאותיו המגוונים. התפריט יענה על כל ציפיותיהם של הסועדים השונים זאת הודות לתפריט המגוון והרחב המציע שפע מנות שינעמו לכל חך. התפריט מכיל מנת אנטיפסטי טעימה, מנות ראשונות ועיקריות שמכילות דגים ובשרים וגם בשר ציד. גם תפריט הקינוחים יעניק חוויה חושית לעיניים, כל מגוון הקינוחים מעוצבים בקפידה ויצירתיות אשר חותמים ארוחה טעימה במיוחד שתיזכר לשנים.

Armando al Pantheon – גם למי שרגיש לגלוטן
אפשר להתחייב כמעט שהמסעדה הזו מגישה אוכל איטלקי מהמשובחים שתטעמו. המטבח מזכיר ניחוחות של פעם ולוקח אתכם לסיור בזיכרונות ילדות נשכחים. מדובר במסעדה שהוקמה בשנות השישים ומאז עברה שיפוץ יסודי בשילוב כל הסממנים שהפכו אותה לאותנטית וייחודית הלוא הם עבודות ויצירות האומנות שנמצאות בה. גם הצוות המקסים של המסעדה עומד לרשותם של כל האורחים ומסביר פנים במיוחד. מדובר אם כן, בעסק משפחתי מקצועי שאותו מנהלים כולם יחד. התפריט של המסעדה נצמד בקנאות לכל המנות הקלאסיות האיטלקיות, הוא מכיל כמובן את הפסטה הרומאית ומתכוני בשר איטלקיים טריים שמכין לעילה השף המוכשר של המסעדה ובנדירות שאין כמותה.(משהו שיהיה קשה למצוא בשאר המסעדות). כמו כן, כאן תוכלו למצוא מנת פסטה ללא גלוטן, אם תחפשו כזו.

Bonci Pizzarium – אי אפשר בלי פיצה!
בונקי זכה למלוא הדרו בזכות הפיצה המופלאה שהוא מציע לכל סועד ומצליח באלגנטיות לשמור על הסטטוס ולהיחשב למקום השווה ביותר ברומא לאכול בו פיצה! ההתמקצעות היא בעיקר בבצק המיוחד ושמירה על פדנטיות מרבית בכל הקשור למרכיבים הפיצה הטריים. כל זאת לצד עין מקצועית ומשובחת ואנינות רבה, אשר הופכים את המקום לאייקון קולינרי מובהק. נציין שלהבדיל מהמסעדות שצוינו לעיל, במקרה הזה מדובר בחלל לא גדול ולכן לעיתים תתקלו בעומס ותאלצו לעמוד בתור, אך שום דבר לא יפריע לכם לקחת את הפיצה החוצה ולאכול אותה לנוף רחובותיה ההומים של רומא המופלאה.

הוסף תגובה