לנקות בלי להתאמץ: האם עדיף חברת ניקיון או מנקה פרטי?

לנקות בלי להתאמץ: האם עדיף חברת ניקיון או מנקה פרטי?

כולנו אוהבים לחיות בבית נקי ומסודר, אבל האמת היא שלא כולנו אוהבים לנקות. לרובנו גם אין את הזמן הדרוש להשקעה במשימה הזו. זה לא אומר שאנחנו חייבים להתמודד עם המשימה הזו, לפנות זמן יקר ולהתחיל לקרצף. יש פתרונות אחרים, פשוטים יותר, ממנקה פרטי ועד חברת ניקיון, אבל מה מתאים לכם?

חברת ניקיון – או מנקה פרטי?

כדי ליהנות מבית נקי באמת, אתם ממש לא חייבים לעבוד קשה. אלא שגם ההבנה שיש אנשי מקצוע שנהדרים שיעשו את זה במקומכם לא תמיד חוסכת דילמות, אלא מעלה דילמה אחת חדשה: האם עדיף לבחור במנקה פרטי או בחברת ניקיון? התשובה לשאלה הזו תלויה, כצפוי, בכמה וכמה גורמים. למשל, חברת ניקיון היא דרך טובה להבטיח לעצמכם פתרונות גם כשהמנקה הקבוע שלכם חולה או יוצא לחופשה, פשוט משום שאתם לא תלויים באדם אחד אלא בחברה מקצועית ואמינה. בנוסף, אם אתם זקוקים לשירותים נוספים כמו ניקוי מרצפות לחץ כאן למידע נוסף, פוליש או ניקיון יסודי לאחר שיפוץ, עם הציוד הנכון והצוות מנוסה ביותר – חברת הניקיון תעשה את העבודה בצורה יעילה ופשוטה מאוד.

כמה פעמים בשבוע?
יש מי שמעדיף לנקות את הבית מדי שבועיים ויש מי שזקוק לשירותי ניקיון פעמיים בשבוע. אם אתם מנהלים עסק מהבית ומקבלים לקוחות, ייתכן שתעדיפו לנקות אותו בתדירות גבוהה עוד יותר. עם חברת ניקיון אתם יכולים להגדיר את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, ולהזמין את השירות בזמן שמתאים לכם. תוכלו להגדיר גם את השעות המועדפות עליכם (בוקר או ערב) את היום בשבוע (ראשון או דווקא חמישי) ואת הצרכים הספציפיים שלכם – מניקיון הבית ועד לפרויקטים מורכבים יותר, כדוגמת ניקיון ארונות המטבח או החלונות הגדולים בסלון.

כמה זה יעלה לכם?
המנקה הפרטי שלכם עולה לכם לא מעט, וגם אם נדמה לכם שהשכר השעתי שלו דווקא די נוח – בפועל אתם אמורים לשלם הרבה יותר. מימי חופשה ועד להפרשות סוציאליות ולתשלומי הביטוח הלאומי, מחיר השירות שאתם מקבלים לא תמיד ידוע מראש, ואף אחד לא באמת אוהב הפתעות. זהו עוד יתרון שיש לחברת הניקיון, שכן המחיר שלכם נקבע מראש והוא אינו תלוי בגורמים חיצוניים. הסכום שעליו סיכמתם הוא הסכום שתשלמו, ולא תצטרכו לדאוג לתשלומים נוספים או למימון החופשה של המנקה בזמן החגים או בעקבות מחלה. יש לזה יתרון אדיר, גם ברמה הכלכלית וגם בכל הקשור לזמן שאתם משקיעים באדמיניסטרציה והנהלת חשבונות.

 

הוסף תגובה