מאווררים למסחר לניקיון האוויר באזורים תעשייתיים

מאווררים למסחר לניקיון האוויר באזורים תעשייתיים

מאווררים למסחר זמינים היום במידות גדולות במיוחד ויכולים לכסות שטחים עצומים. הם נפוצים במיוחד באזורים תעשייתיים גדולים ועמוסים, שיש בהם תנועה גדולה, או באזורים סגורים שמשמשים לאחסון סחורות, שם הם מערבלים את האוויר ומונעים את הסיכון הכרוך בנשימת האבק והדחיסות בחלל.

יתרונות מאווררים למסחר לאזורים תעשייתיים

מעבר ליתרונות שלהם למיזוג האוויר ושיפור הטמפרטורה במחסן, מאווררים למסחר שמותקנים במחסנים מגיעים עם כמה יתרונות משמעותיים חשובים:

  • הפחתת מצבורי האבק באזור.
  • מחזור זרימת האוויר מאזור לאזור.
  • קירור האזר בקיץ עם אפשרות כיסוי גדולה יותר.
  • חמום חללים בחורף באמצעות אפשרות סיבוב הפוך.
  • הפחתת החרקים המתעופפים באוויר.
  • חסכון כלכלי על עלויות חימום וקירור ותיקוני ציוד מיזוג אוויר.
  • הגנה על הציוד והמלאי מפני לחות.

מאווררים למסחר מותקנים בעיקר לקירור אזורים תעשייתיים, ומציעים את השיטות הטובות ביותר להגדלת זרימת האוויר, הפחתת הלחות ותחושת הדחיסות במקום, ושמירה על בריאות העובדים והמבקרים במקום.

כי ככל שהחום עולה, כך גם עלויות הקירור

מזגנים מפיצים אוויר קר מנקודה אחת, אך אינם מפיצים את האוויר הקר בכל החלל. זוהי אחת התכונות החשובות של מאווררים למסחר, שמגיעים עם גדלים גדולים, ומותקנים בגובה נמוך. פעולתם גורמת לאוויר קריר יותר, חשבונות חשמל נמוכים יותר ועלייה בנוחות העובדים והמבקרים באזור.

אזורים תעשייתיים מסוימים אינם מאוכלסים מספיק כדי להצדיק מיזוג אוויר, ובמצב זה, מה שקורה באזורים אלו הוא שהחום יכול להצטבר לרמות מסוכנות לעובדים. אפילו ללא מיזוג אוויר, מאווררים למסחר גדולים גורמים לאנשים לתחושת קרירות מוגברת, באמצעות יצירת רוח רעננה והגברת תנועת האוויר העומד.

מאווררים למסחר אחראים גם להגברת התפוקה

מחקרים מראים ששיפור נוחות העובדים מוביל לתפוקה גבוהה יותר באופן משמעותי. שיפור מערכת האוורור באזורי עבודה עמוסים ודחוסים יכול לחסוך לבית העסק זמן וכסף ולמנוע גם בעיות מיותרות של מחלות הקשורות  לנשימה.

שיפור זרימת האוויר באזורים דחוסים

מאווררים למסחר באזורים מקורים גדולים מחסלים שכבות מרובדות ומשיגים טמפרטורה משופרת, מה שמאפשר קביעת טמפרטורות גבוהות יותר ושימוש במזגנים לפרקי זמן קצרים יותר בקיץ. אזורים שבהם ניתן להפחית את עלויות הקירור והחימום בקיץ ובחורף, מתורגמים לחיסכון באנרגיה מדידה.
חיסכון נוסף באנרגיה מושג על ידי ביטול המאווררים הקטנים והיעילים פחות הנמצאים באזורים תעשייתיים.

תעשיות שמשתמשות במאווררים למסחר

אזורים נפוצים שבהם ניתן לראות מאווררים למסחר הם מפעלים לייצור מזונות או משקאות, נגריות או מפעלים שממוקמים במבנים ישנים או היסטוריים.
מבנים אלו מספקים אווירה מקסימה, אך לרוב מציבים אתגרים לנוחות ויעילות אנרגטית. מאווררים למסחר מושלמים לחללים תעשייתיים רבים נוספים, בזכות היכולת שלהם להניע כמויות אוויר גדולות בלי רעשים מעצבנים. זהו הפתרון האידיאלי לשמירה על קירור וזרימת אוויר נעימה בחדר.
באזורי ייצור, המאווררים עוזרים לשמור על נוחות העובדים ולהפחית את הצטברות הלחות והרעלים שמופצים באוויר כתוצאה משימוש בכימיקלים ותהליכי ייצור אחרים. גם לקוחות של מסעדות, בתי קפה ופאבים שיש בהם אזורי ישיבה גדולים בחוץ, מציבים בחללים אלו מאווררים למסחר בקיץ, לשמחת הלקוחות.

הוסף תגובה