מבצעים הזמנת אוכל למסיבה במשרד? כך תעשו את זה נכון!

מבצעים הזמנת אוכל למסיבה במשרד? כך תעשו את זה נכון!

יש לכם מסיבה במשרד בקרוב? בין אם זו הרמת כוסית, מסיבה לרגל קידום בעבודה, השקה של מוצר או שירות חדש וכל דבר דומה? אם אתם רוצים לבצע הזמנת אוכל אשר ישמש אתכם למסיבה ויאפשר לכם ליהנות מהחגיגה כמה שרק אפשר, הגעתם אל המקום הנכון.

כאשר אתם מבצעים הזמנת אוכל למסיבה במשרד, שימו לב לכמה נושאים ונתונים חשובים אשר ישפיעו על ההזמנה שלכם, על ההנאה של המשתתפים במסיבה ועל ההצלחה שלה.

סוג האוכל
הנושא הראשון שאתם חייבים להחליט עליו הוא קודם כל סוג האוכל אותו אתם מעוניינים להגיש במסיבה שלכם. בין אם אתם מחפשים מגשי אירוח קלילים, סנדוויצ'ים ומאכלים שיהיה ניתן לאכול בעמידה ובהפסקת בראנץ' קלה, ובין אם מדובר במנות של ממש, ארוחה מלאה יותר ומזינה. אתם צריכים להחליט איזה סוג של מזון יתאים בצורה הטובה ביותר עבורכם, ומה הבחירה הנכונה ביותר עבור אירוע החברה עליו מדובר.

התקציב
עוד נושא שיש לקחת בחשבון הוא התקציב, ובמיוחד אם אתם מבצעים הזמנה כוללת אשר חברי הצוות צריכים להתחלק בעלויות שלה, ולא הזמנה המגיעה מהחברה עצמה ומהתקציב שלה. חשוב שתגדירו מראש את התקציב על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם לא בוחרים בסוג של אוכל, או מסעדה להזמין ממנה, אשר יובילו אתכם לעלויות גבוהות יותר שלא בטוח שכלל תוכלו להשלים אותן, וייתכן כי נתח גדול יותר יצא מכיסו של המארגן את ההזמנה.

מועד ההזמנה
אם אתם יודעים מראש על המאורע עבורו אתם רוצים לבצע את ההזמנה, תאמו מראש את מועד ההזמנה שלכם. ככל שתזמינו מוקדם יותר, ותתאמו את השעה הנכונה עבורכם עם המסעדה, הקייטרינג או כל גורם אחר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה, תוכלו להיות בטוחים כי הכל יהיה מוכן בזמן, לא יקרה מצב של חוסרים וההזמנה תגיע אליכם למשרד בדיוק בזמן שאתם רוצים, מושקעת ומסודרת.
אם מדובר במאורע פתאומי, בדקו חברות אשר אפשר להזמין מהן מעכשיו לעכשיו, והכל יהיה מוכן בתוך זמן קצר יחסית.

 

הוסף תגובה