מגשי פירות דלי קלוריות

מגשי פירות ביבנה – אם אתם מעוניינים בקינוחים טעימים אבל גם כאלה ששומרים על הגזרה של האורחים, הרי שתוכלו להזמין מגשי פירות דלי קלוריות. מדובר באופציה נוחה וטעימה מאוד, שלא מכבידה על הכיס ומאפשרת לכם להנות ממשלוח עד לנקודת האירוע. מגשי פירות במלונות משדרגים מאוד את ההגשה בחדרי האוכל ואתם יכולים להנות מכל זה גם במסגרת אירוח ביתי. כדאי מאוד לבצע את ההזמנה מספיק זמן מראש על מנת לשריין ולוודא אספקה למועד האירוע. אספקת מגשי פירות היא חשובה מבחינת המועד בשל הטריות והגעת הפירות צוננים.

אילו מגשים

מגשי פירות של פירות דלי קלוריות כוללים מבחר עשיר של פירות חתוכים בצורה אסתטית, כאשר המגשים כוללים את הפירות ותוספות שונות שלא מכילות הרבה קלוריות כמו רטבים חמצמצים או מתקתקים עדינים ללא תוספת סוכר. יש גם מגשי פירות מקורמלים ללא תוספות סוכר אלא באמצעות הסוכר הקיים בפרי, ותוכלו גם להנות ממגש פירות בליווי גלידת סורבה ליד. קשת האפשרויות היא מגוונת מאוד ותוכלו בצורה מדויקת להתאים את מגשי הפרי לצרכי האירוע שלכם, לקונספט ולחוויה האישית.

פירות העונה

מגשי פירות בגדרה – תוכלו לשלב במגשי פירות של מלונות ובמגשים ביתיים מבחר של פירות העונה. כך למשל בעונת החורף ניתן להנות ממבחר של פירות הדר ובעונת הקיץ מלון ואבטיח. אחד היתרונות של מגשי הפירות הוא האפשרות ליהנות מפירות שאינם בעונה, בשל טכנולוגיית הקפאת הפירות היעילה הקיימת כיום. באופן הזה תוכלו בעונת הקיץ להנות מפלטת פירות הדר או בעונת החורף מפלטת פירות קיציים. תוכלו להזמין כמה סוגים של מגשי פירות בגדלים שונים, עם קוביות פרי קטנות או גדולות. מגשי הפרי מתאימים למגוון של אירועים והם מספקים לכם שקט נפשי ואפשרות לסגור את הפינה של הקינוחים מבלי להתעסק בכך יותר מדי, אם בכלל. תוכלו ליהנות מזמני אספקה הרצויים עבורכם, עד למיקום האירוע כאשר הפירות ארוזים וטריים בצורה מיטבית. כדאי מאוד להזמין מגשי פירות במלונות ולאירועים שונים, ותוכלו לשלב כמה סוגי קינוחים נוספים לצד מגשי הפירות. יש גם מגשי פירות לילדים ומגשים מיוחדים בגדלים בהזמנה אישית.
 

הוסף תגובה