מגשי פירות חתוכים וחתיכים

התוספת שתופסת בקינוחי אירועים היא מגשי פירות תל אביב. כך למשל מגשי פירות במלונות הם אופציה פופולארית מאוד ותוכלו כבר היום להנות ממגשי הפירות הללו באירועים שלכם, בכנסים ובאירועים משפחתיים. להגשת מגשי פירות באירועים יש המון יתרונות החל מיתרונות תזונתיים ועד ליתרון עיצובי ולוגיסטי, וכדאי מאוד לשלב מגשי פרי שונים באירוע על מנת לגוון ולספק לאורחים שלכם חוויה מרעננת בכל עונות השנה. אתם יכולים בקלות מירבית לבצע הזמנת אונליין של מגשי פירות עד למיקום האירוע, ולהגיש את הפירות צוננים עם מגשים ייחודיים ומרהיבים. ניתן להזמין מגשים בגדלים שונים ועם תערובות שונות של פרי ותוספות מעל, ותוכלו גם להגיש את הפירות עם תוספות שונות לצידם כמו מפל שוקולד או כדורי גלידה משובחת.

מגשים XXL

מגשי פירות במלונות למשל כוללים פירות ממשפחות שונות כמו משפחת הפירות הטרופיים או משפחת פרי ההדר. ניתן להזמין מגשים בגדלים שונים כמו מגש עגול, או מגש סירה או קיאק פירות. תוכלו גם להזמין מגשי פירות בצבעים אחידים, למשל בצבע אדום או כתום. תוכלו לשלב פירות ייחודיים נדירים במגשי הפירות כמו אוכמניות או פירות טרופיים שלא נפוצים בישראל. השילובים השונים הם מגוונים מאוד ותוכלו להתאים את מנות המגשים לצרכים שונים של ארלגנים למשל. תוכלו למשל לבחור את התוספות המתאימות ולשלב רטבים שונים לפי צבעים או מרקמים.

פירות נדירים

מגשי פירות בתל אביב, הזמנת מגשי פירות לנקודת האירוע היא קלה ופשוטה. מבצעים הזמנת אונליין ותוך כמה דקות משלימים את ההזמנה ויודעים בדיוק מתי מקבלים את אספקת הפירות. חשוב מאוד שלא לטעות ולהניח בטעות שמגשי פירות במלונות או לאירועים אחרים זמינים רק בעונת הקיץ. זמינות מגשי פרי הינה לכל אורך השנה, היות וניתן להקפיא פירות. נוסף על כך הרי שפירות העונה זמינים בכל עונה מסוגים שונים ובכל עונה ניתן לשלב את פירות העונה הטריים ללא שום בעיה. תוכלו גם להזמין כמה מגשים מסוגים שונים או לשלב אפשרויות נוספות כמו סושי פירות או סלסלת פירות. תוכלו גם לשלב יין פירות משובח לצד מגשי הפירות המרהיבים.
 

הוסף תגובה