מגשי פירות לאירועי בוטיק

מגשי פירות באשדוד, במלונות בוטיק מוסיפים לאווירה וחוויית האירוח, והם אלמנט אידיאלי לשילוב בקבלת הפנים בחדר. גם בחדר האוכל יש אפשרויות רבות לשילוב של קינוחי פרי, ובתי מלון בישראל מכניסים לתפריטים שלהם אפשרויות שונות של קינוחי פרי. לקינוחי פירות יש יתרונות רבים כאשר היתרון המרכזי הוא הזמינות שלהם והיתרון התזונתי. בניגוד לקינוחים כבדים כמו מוס או עוגות, הרי שקינוחי פירות הם קלילים, מתאימים גם אחרי ארוחה בשרית והם מאפשרים קשת רחבה של שילובים ואופציות קולינריות מעניינות ביותר.

קינוח פירות העונה

כאשר מדובר על קינוחי פירות כמו סלסלת פירות או מגשי פירות ביבנה במלונות, או פלטת פירות או סירת פירות הרי שאפשר לבחור בסוגים שונים של משפחות פירות. אפשר לבחור משפחה אחת כמו למשל משפחת פירות ההדר, ואפשר לשלב פירות ממשפחות שונות כמו למשל תותים עם ענבים ודובדבנים. אפשר גם לבחור פירות לפי צבעים או לפי צורות. באירועי בוטיק חשובים מאוד הנראות והעיצוב ומסיבה זו כדאי מאוד לשלב מגשי פרי אסתטיים. זהו פתרון נהדר לאירוח והוא משדרג תמיד. כל מגש פירות שתבחרו יהיה טעים ומרענן, אבל כמובן שחשוב לעשות בחירה נכונה על מנת לספק לאורחים שלכם חווית אירוח נהדרת. פירות העונה תמיד טעימים וזמינים בצורה גבוהה, אפשר להרכיב מהם מבחר של מנות קינוח שונות החל מסלטי פירות פשוטים ועד למגשי פירות מרהיבים.

קינוח פירות טרופיים

ואפשרות נוספת אקזוטית מאוד אהובה היא עולם הפירות הטרופיים. תוכלו להזמין מגשי פירות במלונות עם מבחר של פירות טרופיים. רשימת הפירות הטרופיים היא ארוכה מאוד וכוללת קוקוס, מנגו, ליצ'י, בננה, אננס ועוד. טעמי הפירות הטרופיים הם עזים ונועזים ובדרך הזו אפשר להגיש לאורחים קינוחים מאוד ייחודיים שהם לא שגרתיים. תוכלו לבחור במגשי פירות ברמת גן קטנים או גדולים, כמו גם במגשים של מפלסי קומות או צורת סירה. אפשר גם להזמין קיאק פירות או סושי פירות עם כמה רולים להגשה. תוכלו גם לבחור בפירות חתוכים בצורה גסה או עדינה, בהתאם לצורת ההגשה הרצויה. תוכלו לשלב גם מגשי פירות לילדים עם חתיכות פרי קטנות.
 

הוסף תגובה