מגשי פירות מומלצים לתפריט בית מלון

טרנד מגשי פירות בתל אביב הוא לא רק טרנד חולף אלא הוא רכיב חשוב בתפריט המאוזן והבריא בו מעוניינים אורחים רבים באירוע שלכם, ובבתי המלון בשנים האחרונות. מגשי פירות במלונות הם מגשים בהם תמצאו שלל פירות פרוסים או חתוכים לקוביות, במיקס של צבעים טעמים, כאשר הפירות יכולים להיות מוגשים כך ללא תוספות, או בשילובים שונים כמו קוקוס או שבבי אגוזים מעל, או תוספות בצד כמו תוספת חמה של מטבל סירופ פירות או של כדור גלידה. גם תוספות של משקאות כמו יין פירות תואם או שייק פירות עשיר אלו הם שילובים מעולים.

מה מומלץ למלון
תפריט בית המלון צריך לכלול פירות וירקות. פירות ניתן לשלב בצורות שונות כאשר עם מגשי פירות ברמת גן ניתן בקלות לשלב את הפירות בדרכים שונות כמו למשל במגשי ארוחות הבוקר להגשה עצמאית, וגם במסגרת של קינוחים איכותיים בתפריט ארוחת הערב או במסעדת בית המלון. ניתן לשלב מגשי פירות קלאסיים מכמה סוגים בארוחת הבוקר כמו למשל על בסיס פירות הדר, פירות של קיץ או פירות טרופיים. וכאשר מדובר על קינוחים ניתן לשלב למשל שיפודי פירות או סושי פירות עם רטבים חמים קטיפתיים או למשל עם כדור גלידה טבעוני מבוסס פרי. גם כוס יין משובח בצד של יין מבוסס פרי או סיידר פירות חם לא תזיק ותשפר מאוד את מנת הקינוח. מנות קינוח בבתי מלון צריכים לשדר יוקרה ולהיות כמובן טעימות, ועם מגשי פירות חתוכים ניתן להגיש קומבינציות מעולות לאורחים בטעמים שונים.
מה הכי בריא
פירות הם חלק עיקרי מהתזונה שלנו ויש בהם רכיבים בריאים מאוד וחיוניים כמו למשל סיבים תזונתיים, מינרלים וויטמינים ונוגדי חמצון. קינוחים ומנות בבית המלון אשר יכללו פירות ימתגו את המלון כבריא וכמובן שהדבר תורם מבחינה שיווקית ומכירתית ללא ספק. ולכן כדאי מאוד עבור מלונות לשלב מגשי פירות ברחובות . נציין כי מגשי פירות במלונות מאפשרים לבית המלון להוסיף המון צבעים וטעמים למנות הבית שלו תוך עלויות כספיות לא גבוהות, זאת בהשוואה לרכיבי מזון אחרים גולמיים שבתי מלון מצטיידים באופן שוטף.
 

הוסף תגובה