מגשי פירות מלונות 2022-2023

 

מגש פירות – בכל בית מלון ניתן כיום לשלב מבחר של מנות פרי טריות ונועזות, אשר מתאימות להגשה למבחר של אירועים וסועדים. המנות מתאימות הן לחדר האוכל כתוספת למבחר קינוחי הבוקר, והן לאירועים חגיגיים וכנסים. מגשי פירות במלונות מאפשרים לכם להגיש מגשים קלאסיים של פירות העונה חתוכים, או למשל מגש פירות קוביות עם סירופ חם מעל ותוספות נלוות לבחירה של שקדים ואגוזים קצוצים או פרורי חלבה. ניתן לבחור מגש פירות טרופי עסיסי עם ליווי של קרם קוקוס לטבילה כאשר חתיכות הפרי מסודרות על המגש כפריסה ולאכילה עם קיסמים וגם בצורת שיפודים אשר מאוד נוח לטבול אותם בקוקוס. אפשרות נוספת היא של מגש תותים וקצפת ולמשל מגש פירות צבעי הקשת עם סוכריות ג'לי ושבבי קוקוס מעל. מבחר האפשרויות כמי שניתן לשים לב הוא אינסופי בעיקרון, וכל פעם ניתן לשלב ולהזמין אפשרויות מרעננות חדשות. גם קומבנציות של פירות נדירים או למשל תפוח בטעם בננה, הן תוספות מקפיצות לכל מגש פרי. היכן מזמינים וכיצד בוחרים נבחרת של מגשים מנצחים? כל המידע החשוב הזה כאן לפניכם.

בחירת הטעמים

עבור מגשי פירות במלונות אתם צריכים להחליט אילו טעמים ואילו שילובים תציעו לאורחי המלון. כדאי כמובן לכלול מגש פירות קלאסי של פירות העונה, ולצידו מגש פירות טרופיים. מכאן אתם יכולים לשלב עוד אפשרויות נועזות יותר כמו למשל מגש רומנטי של פירות יער ופירות אדומים, או למשל מגש של פרי הקוקוס עם קרם קוקוס וקוביות אננס. ניתן לשלב ולהגיש בצד גם יין קינוח פירות או למשל סיידר פירות חם. גם מטבלים חמים של פרי או ריבה לצד שמנת או קרס וניל יעשו את העבודה, יקפיצו את הטעמים.

בחירת ההזמנה

הזמנת מגשי פירות במלונות זמינה עבור בתי המלון בישראל, כאשר נדרש כמובן לבחור בקפידה את הספק ממנו בית המלון יקבל את אספקת מגשי הפרי. יש מגוון של ספקים וחשוב לבחור את הספק שאתם סומכים עליו, אשר יספק לכם את המגשים בשעות קבועות כאשר הם צוננים ומתאימים להגשה לקראת האירוע או ארוחת הבוקר.

 

הוסף תגובה