מגשי פירות משולבים

הזמנת מגשי פירות לאירועים ולבתי מלון מאפשרת בקלות רבה להכניס הרבה עניין וצבע לתפריט הקינוחים. בין אם מדובר על כנס או אירוע שמחה, או על מסיבת רווקות הרי שאפשרויות הגיוון של מגשי הפירות הן כאלו שיותירו חוויה טובה אצל האורחים שלכם. מגשי פירות במלונות למשל מאפשרים להגישם במסגרת ארוחת הבוקר ובאופן הזה האורחים נחשפים לקינוחים מרהיבים ובריאים כאחד. אפשרות נוספת היא ללוות את מגשי הפירות עם תוספות שונות של אגוזים או קוקוס קצוץ או למשל כדורי גלידת פירות. בין אם מדובר על ארוחת הבוקר או על אירוח בשעות הערב הרי שיש מגוון רחב של אפשרויות לביצוע ושילוב של מגשי הפירות. הנה לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

מגש פירות בוקר

ארוחת הבוקר בכל בית מלון ישראלי היא אלמנט מרכזי מאוד, ולכן חשוב שבית המלון יקפיד על איכות הרכיבים של ארוחת הבוקר, ההיצע של המאכלים ועל הערך התזונתי. עם פירות ניתן למנף את כל האלמנטים הללו למגשי פירות במלונות עם עושר וטעם שכל הסועדים יאהבו. כל אחד בוחר את חתיכות הפרי האהובות עליו וניתן כמובן ללוות את ההגשה עם תוספות שונות קלילות כמו אגוזים קצוצים או פירות יבשים. ארוחת הבוקר הישראלית מבוססת על פירות וירקות ולכן חשוב מאוד להגיש לאורחים מבחר של אפשרויות כאשר מדובר על בית מלון ברמה גבוהה, או על חבילות אירוח של הכל כלול.

מגש פירות לילי

מגשי פירות – וכאשר מדובר על אירועי ערב המתקיימים בבית המלון כמו חתונה או מסיבת בריכה, הרי שעבור אירועים מסוג זה ניתן לשלב מבחר של מגשי פירות במלונות שכוללים למשל פירות אדומים עם שמנת, מגש של דובדבנים ותותים, מגש פירות טרופיים עם גלידת קוקוס ליד, או יין פירות משובח לצד חתיכות הפרי. אין ספק שהאורחים שלכם יהנו מאוד מהמנות הללו, וכל אורח ימצא את מה שמדבר אליו ואת סוגי הפירות אליהם הוא מתחבר. ניתן לשלב כמובן עמדת הכנת שייקים מהפירות הפרוסים שעל גבי המגשים, וגם תוספות שונות מקפיצות כמו פירות יבשים או תמרים למשל. יש מגוון של אפשרויות ושילובים ותוכלו להציע תפריט מגשי פירות ייחודי לכל אירוע ואירוע.

 

הוסף תגובה