מגשי פירות קראנץ'

 

בכל הקשור לקינוחי פירות עזי צבע וטעם יש מגוון רחב מאוד, ולעתים נדמה כי קשה לבחור את הקינוחים הספציפיים לאירוע שלנו. אנחנו כמובן מעוניינים שהאורחים יהיו שבעי רצון מכל החויה והמנות, ולעתים אנו חוששים לקחת צעד אחד קדימה ולהגיש קינוחים נועזים. אם כן, כדאי לדעת שאתם יכולים לשלב קינוחי פירות מרהיבים ופשוטים כאחד. הנה לפניכם כל המידע בנושא, וחשוב לדעת שאתם ממש לא חייבים לטרוח ולהכין אלא פשוט ניתן להזמין עד אליכם בשעה הרצויה להגשה את קינוחי הפירות המרהיבים. מדובר על מגשים של פירות כאשר למשל מגשי פירות ברחובות במלונות וכנסים הם מאוד פופולריים בשל כך.

המומלצים

יש כמה וכמה אפשרויות של מגש פירות במלונות ואירועים אשר מתאימים למגוון רחב של אירועים. ניתן לשלב מגשי פירות קראנץ' אשר כוללים את הפירות עצמם בחיתוכים מרהיבים, ועל גבי הפירות שילובי קראנץ' טעימים ביותר כמו שבבי קוקוס, פירורי עוגה, ציפויים מקורמלים או תערובות אגוזים מיוחדות. אלו תוספות משדרגות מאוד למנות הפרי והן מתאימות למגוון רחב של אירועים. כמובן שחשוב לבדוק את כל הקשור לאלרגנים ועבורם ניתן להקצות עמדת מגשי פרי מותאמת ללא תוספות מסוימות. את הכל ניתן להזמין בקלות בכמות הרצויה עבורכם, ולנקודת האספקה הרצויה בשעה המתאימה על מנת להגיש את הכל צונן בטמפרטורה הרצויה.

המעוצבים

ואם אתם מעוניינים במגשי פרי מעוצבים ואלגנטיים ברמה מאוד גבוהה, הרי שניתן לבצע הזמנה בהתאמה אישית של מגשי פרי. תוכלו למשל לשלב מגשי פירות בתל אביב במלונות עבור אירועים פרטיים, או להזמין עד לפתח הבית כמה מגשים של שילובים שונים כמו מגש פירות טרופי או מגש פירות הדר. ניתן גם להזמין מגשי פירות עם שכבות או מפלסי קומות, עם צורות שונות או עם מספרים עבור ימי הולדת. ניתן גם לשלב לצד המגשים תוספות שונות כמו מטבלי שוקולד, או מטבלים שונים של תמרים ושקדים. את כל המגשים אתם מקבלים ארוזים ומצוננים, ותוכלו לבצע את ההזמנה מספיק זמן מראש על מנת לדעת שההזמנה תתבצע ללא תקלות ובלי לחצים של הזמנה ברגע האחרון.
 

הוסף תגובה