מגשי פירות

אין ספק כי סלסלת פירות הפכו להיות פופולאריים ביותר. ניתן לראות אותם מככבים במגוון אירועים שונים כמו יום הולדת, בר מצווה, חינה ואפילו באירועים גדולים כמו אירועי חברה, חתונה ועוד. מגשי פירות מתאימים גם כמתנה לאנשים יחידים. שהרי כולם מסכימים כי מגשי פירות הם חגיגה אמיתית לעיניים. גם המומחים בתחום עיצוב מגשי פירות סבורים כי היתרונות והסגולה של הפירות מתבטאת בהיבט של מקום. ולמה הכוונה? פשוט מאוד, כאשר מארגנים מסיבה קטנה או גדולה, ניתן לחגוג בבית העסק, במידה והאירוע מתכתב עם העסק, או לחלופין אף במקום משכנכם. מה שבוודאי יתבטא בפחות הוצאות כספיות. ואם כבר מדברים על אירוע עם מעט מוזמנים, מגשים אלו תופסים הרבה פחות מקום, לעומת קייטרינג, מן הסתם, ושוב חיסכון בכמות בלתי נדלית של מקומות ישיבה ואכילה.

היום כאשר מתכננים אירועים או כאשר מפיקים אירוע כזה או אחר, יש צורך באטרקציה מיוחדת שתרשים את האורחים. לאנשים רבים המתכננים את האירוע לא יודעים במה לבחור כי קיימות אטרקציות מעניינות כמו הכנת חביתות טעימות בשלל טעמים מול האורחים, הכנת ופל בלגי, הכנת פיצות, גלידות טעימות ושלל פינוקים כיד הדמיון. אך, אם אתם מחפשים גם קינוח שגם יהיה בריא אבל גם יהיה טעים כדאי לכם להכיר את האטרקציה היפה והטעימה ביותר שאי פעם תפגשו בר פירות, מגשי פירות מעוצבים על שולחנות האורחים וקיאק פירות ברחבת הריקודים.
ההמלצה שלנו לאירוע מושלם הוא מלבד למגשי פירות על שולחנות האורחים- גם קיאק פירות. משום שכמו בכל אירוע במהלך המנה העיקרית בדרך כלל כל האורחים עוזבים את רחבת הריקודים והולכים לאכול. בשלב זה בעלי האירוע מותשים מהריקודים הולכים אף הם לאכול או מסתובבים בין המוזמנים השונים, ולכן זה הזמן להביא את ההפתעה היפה שמחכה בסבלנות רבה מתחילת הערב- קיאק פירות. המלצר סוחב ביד מיומנת את הקיאק על הגלגלים וכל האורחים גם אלו שלא בהכרח אוכלים פירות ניגשים טועמים ורואים כי טוב. האטרקציה מעוררת וגורמת לאורחים ליהנות מפירות שבדרך כלל הם לא טעמו כמו למשל פפאיה, אננס, מנגו ועוד שלל פירות מרחבי עולם שהופכים את אולם האירוע לשלל של ריחות וכך האורחים נהנים משלל טעמים ייחודיים ומאטרקציה נהדרת.

 

הוסף תגובה