מדריך לנופש בכנרת

העיר טבריה הינה אחת הערים המתויירות ביותר בישראל. המיקום האטרקטיבי שלה, הנוף ומגוון האטרקציות שבאזור הופכים אותה למעניינת וייחודית עבור תיירים רבים. בין אם מדובר על קבוצות מאורגנות, טיולי בתי ספר, זוגות או משפחות עם ילדים – הרי שלכל אחד מהקהלים הללו מובטחת חווית נופש וטיול נהדרת. בטבריה תהנו ממבחר של מלונות מצוינים. מלונות בטבריה מציעים חבילות נופש ברמה הגבוהה ביותר שיש, התאמה לקהלים שונים, לשומרי מסורת ולמשפחות עם ילדים. לצד המלונות עצמם הרי שהעיר עצמה מספקת תשתית טובה מאוד לתיירים שכוללת מסעדות, ברים, מוקדי בילוי, מסלולי הליכה, עתיקות, סמיכות לימת הכינרת, מופעים ופעילויות לכל הגילאים. גם המחירים והעלויות עבור נופש בעיר הם כאלו אשר הופכים את הנופש לנגיש לשכבות רחבות באוכלוסייה. במאמר הבא תהנו ממידע יעיל ושימושי לנופש מהנה בעיר – לתכנון הנופש.

הכנרת לעומת העיר
אחת ההתלבטויות שעולות לא אחת היא האם ללון בעיר עצמה או בכנרת. כמובן שאין תשובה לשאלה הזו, והדבר תלוי בהעדפות שלכם, בגילאי הילדים ובגורמים נוספים. כאשר אתם בוחרים ללון על שפת הכנרת, זאת אומרת שאתם לנים באחד מבתי ההארחה או מהמלונות הפזורים על הכנרת עצמה. מדובר באווירה שונה ובנוף שונה בהשוואה לאווירת העיר של מלונות בטבריה. בתוך העיר תהנו מלונות יוקרה גדולים ומקירבה למסעדות ומוקדי בילוי. אם אתם מחפשים חופש באווירה של שקט ושלווה אמיתית כדאי לכם ככל הנראה לבחור בין נופש על שפת הכנרת. ואם אתם מחפשים חוויה יותר עירונית וקרבה למוקדי בילוי למסעדות וחבילות הכל כלול של מלונות רשת, הרי שכמובן שבמקרה הזה כדאי לכם לבחור במלונות שונים בתוך העיר טבריה.
חשוב לדעת
מלונות באילת – מבחינת המחירים הרי שלא ניתן להצביע על מחיר ממוצע גבוה יותר לכל אחת מהאופציות. הכל תלוי במלון עצמו, בסוג האירוח ובפרמטרים נוספים כמו החדר ורמת האירוח. חדרי סוויטה של מלונות בטבריה יעלו לכם יותר. אתם יכולים בהחלט לבנות חבילת נופש באותה הרמה ובאותו המחיר לשני המקרים. אם אתם פחות מתחברים לספורט אתגרי, שיט ושחייה – ייתכן ופחות תעדיפו לינה במלון על שפת הכנרת עצמה. 

 

הוסף תגובה