מדריך מתחמי מלונות יוקרתיים

מלונות בירושלים – אנחנו רגילים לקונספט של בתי מלון שכוללים בית מלון עם חדרים, מתחם של בריכה וספא. קונספט נוסף אשר תופס תאוצה רבה בשנה האחרונה הוא בכל הקשור למתחמי נופש סגורים בהם המלון הוא לא רק מבנה אחד, אלא כמה וכמה מבנים שכוללים את החדרים, את המתקנים ומרחבים פתוחים המשמשים למטרות שונות כמו גולף, ספורט, פיקניק, מנגל ופנאי. דמיינו לעצמכם כפר נופש סגור שהוא מלון, המשתרע על פני שטח גדול יחסית. החדרים במלון פרוסים על פני כמה וכמה מבנים, כאשר יש חדרים על קומות ויש חדרים שהם יחידות אירוח מבודדות. מתחמי מלונות מסוג זה לרוב ממוקמים על שפת הים, או באזור המציע לכם קירבה למסלולי טבע וטיול, מעיינות או אוצרות טבע אחרים. כדאי מאוד לנסות חווית נופש מסוג זה, ולגלות עולם שלם של אפשרויות.

רשימת מתחמי מלונות

רשימת מלונות מומלצים בקונספט של מתחמים יוקרתיים זמינה עבורכם באתר, ואתם יכולים בקלות לקרוא את הדירוגים השונים, להשוות, להתרשם ולהחליט איזה מלון מתאים עבורכם. כמובן שתוכלו לדייק את ההעדפה שלהם ביחס למחיר, לתאריכים בהם יש חדרים זמינים, וביחס להעדפות נוספות כמו התאמה למשפחות עם ילדים, מתחם ספא וטיפולים, או למשל סמיכות  לחוף ים צמוד. בתי מלון בקטגוריה זו הינם מפוארים ביותר והם מציעים לכם חווית נופש של ניתוק משגרת לחצי היומיום עם אפשרויות רבות של בילוי והנאה.

המחירים
מלונות בנהריה – ובאשר למחירים ולעלויות הרי שחבילת נופש של מתחמי מלונות מציעה לכם מחירים מגוונים בהתאם לעונות השנה, ולגורמים נוספים. תוכלו להזמין חדר סוויטה מפנק בעל תג מחיר גבוה יותר, ותוכלו לשריין חדר בסיסי ומעוצב. יש חדרים בגדלים שונים ומדובר כמובן בפקטור אשר משפיע על מחירה של חבילת הנופש. מעת לעת המלונות מציעים הנחות ומבצעים ושווה לעקוב אחר הדברים על מנת לנצל הזדמנות כזו. במידה ומתאפשר לכם לצאת לנופש במהלך השבוע בימי חול, במקום בסוף השבוע, הרי שמדובר באפשרות כדאית ביותר בכל הקשור להוזלת מחיר הנופש. בבתי מלון אלו תוכלו גם לשריין חדרים זמן רב מראש וליהנות ממחירים משתלמים ביותר.
 

הוסף תגובה