מה היא עגלת ניקיון? את מי משמשת? האם היא לשימוש כל אחד?

מה היא עגלת ניקיון? את מי משמשת? האם היא לשימוש כל אחד?

עגלת ניקיון היא מוצר שניתן להבחין בו בבתי עסק שונים, בין אם מדובר בחברה גדולה, בין אם מדובר בבתי חולים וכמובן בבתי מלון.

לכל בית עסק עגלת ניקיון התואמת לשימוש שלו. כך, למשל, בבית מלון, עגלת הניקיון היא גדולה יחסית, שכן  מעבר למוצרי הניקיון, מכילה גם מוצרים נוספים הנמצאים בחדרים בבתי המלון, כמו מגבות, סבונים ומוצרי טואלטיקה שונים. כאשר מתקיים ניקיון של חדר בבית מלון, החדרנית נעזרת בעגלה זו על מנת למלא את החסר בחדר בו מבצעת את הניקוי.
בבתי חולים עגלת הניקיון היא מעט פשוטה יותר, כוללת בתוכה דלי או שניים לניקיון, חומרי ניקוי נוספים וכן שקיות או פח גדול לצורך פינוי האשפה בחדרים או במסדרונות.
בתי העסק השונים נעזרים בעגלות קטנות יותר, הכוללות בדרך כלל את דלי הניקיון ומספר חומרי ניקוי.
מה היא התועלת של עגלת ניקיון?
לנקות בית עסק גדול הוא לא עניין פשוט. עבודת הניקיון היא עבודה פיזית וקשה, כאשר עגלת הניקיון באה על מנת להקל על עובד הניקיון בעבודתו. כך, למעשה, כל מוצרי הניקיון ממוקמים במקום אחד- בעגלה, אותה הוא נושא באמצעות ידית נשיאה פשוטה, כך שהמעבר שלו ממקום למקום הופך לקל יותר. במקום שיאלץ לשאת מוצרי הניקיון או הדלי באופן ידני, מה שעשוי להוביל לניזקי גוף, עגלת הניקיון נושאת את המוצרים הללו עבורו. כך, הניקיון הופך ליעיל, מהיר יותר וכמובן שנחסך לעובד תלאות פיזיות כאלו ואחרות, כמו כאבי ידיים או גב.
בתקופה האחרונה ניתן להבחין גם בעגלות ניקיון לשימוש ביתי.
עגלת ניקיון מקלה מאוד עבודת הניקיון בבית, בדיוק כפי שמקלה עבודת הניקיון בבתי העסק השונים.
מלגזה – במקום שבעל הבית יאלץ לשאת דלי הניקיון מחדר לחדר, משתמש בעגלת הניקיון על מנת לנוע ממקום למקום, כאשר ניתן למקם בה כמובן גם את שאר חומרי הניקוי.
הדבר חוסך זמן רב וכן כאבי גב מיותרים לבעלי הבית.
עגלת ניקיון- הוצאה חד פעמית לתועלת זמן ובריאות.

הוסף תגובה