מה צריך לדעת על קבלת צו הפטר?

אתם שקועים בחובות? פניתם אל עורך דין שיעזור לכם לצאת מהעניין ועכשיו אתם מחכים לקבלת צו ההפטר שלכם? אם כך, דעו שאתם לא לבד. ראשית, כמו שאומר הפתגם "צרת רבים חצי נחמה", כלומר, בהחלט יש משהו מנחם בכך שהרבה מאוד אנשים מגיעים למצב שבו קבלת צו הפטר זה מה שיעזור להם להתחיל את חייהם מחדש. שנית, כאשר מדברים על קבלת צו הפטר, כמובן שמדברים על עניין שאתם זקוקים בו לעזרה, כי לא פשוט להתנהל לבד מול הרשויות במדינת ישראל. לכן זה לא באמת משנה באיזה שלב את התהליך אתם נמצאים, כי בין אם אתם מחפשים כבר לקבלת צו ההפטר שלכם ובין אם אתם נמצאים בשלבים אחרים של התהליך, אתם צריכים עו"ד מוביל שיעזור לכם.

בחירת עו"ד שיעזור לכם בתהליך של קבלת צו הפטר

אומנם זה נכון שהיום ניתן לקרוא מידע רב אודות קבלת צו הפטר באינטרנט והאמת היא, שיש גם לא מעט תהליכים משפטיים שניתן לעשות פחות או יותר לבד. עם זאת, חשוב להבין שרצוי תמיד לפנות לאנשי המקצוע הכי טובים שיש כדי להבטיח שהתהליך שבו אתם נמצאים לא יהיה אינסופי. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד, שעד לקבלת צו ההפטר, אתם צריכים למצוא עו"ד:

 

  • מנוסה ביותר
  • זמין ללקוח
  • אדיב ורציני

קבלת צו הפטר זה אומנם הצעד הראשון שאחריו תוכלו להתחיל מחדש את חייכם מבחינה כלכלית, אך ללא סיוע מקצועי יהיה לכם קשה לקבל את הצו המיוחל.

כמה זמן לוקח התהליך?

מטרידה אתכם השאלה תוך כמה זמן תקבלו את הצו? חוששים שזה הולך להיות הליך אינסופי? אם כך, בוודאי תשמחו לדעת שבמדינת ישראל חלו בשנים האחרונות לא מעט שינויים חיוביים ביותר בתחום הזה. זה אומר שאם בעבר התהליכים הללו נגררו חודשים ארוכים ואפילו יותר, הרי שהיום זה לא בדיוק כך. היום תוכלו לקבל את צו ההפטר מהיר מכפי שאתם חושבים שכן נעשו לא מעט רפורמות בתחום הזה שלמעשה גרמו לייעול של המערכת כולה.
 

הוסף תגובה