מה קורה כאשר יש סתימה גדולה במסעדה בה אתם סועדים

אכילה במסעדות כיום הפכה נפוצה מאוג עד כי כל כמה מטרים לאורך רוב רחובות ישראל קיימת חנות של מזון מהיר. אך האם קרה לכם פעם באמצע הארוחה שלכם נפלטים ריחות ומי ביוב בשל סתימה? במצב כזה כמובן שיש להיעזר בשרותיה של הביובית. הביובית היא משאית אינסטלציה גדולה אשר כל תפקידה הוא לטפל בבעיות אינסטלציה גדולות ומקיפות. במידה והבעיה שלכם היא נקודתית מאוד ואישית לבתיכם בלבד, כנראה שהביובית היא לא בדיוק מה שאתם צריכים לשם פתרון הבעיה, חשוב להדגיש כי במידה והביובית תפעיל את עוצמתה הרבה על מקומות קטנים בעלי צינורות דקים ובודדים, היא עלולה לפגוע קשות במערכת האינסטלציה וליצור בעיות הרבה יותר גדולות ומקיפות מהבעיה לשמה היא נקראה. על כן חשוב מאוד לא להיבהל ולהזמין את שירותיה של הביובית בכל רגע אלא לשים לב תחילה כי הבעיה שברשותכם באמת גדולה ומקיפה.

הריח הפורץ מהביוב במקביל לסעודה שלכם


במידה וקיימת בעיית אינסטלציה במסעדה שלכם, יש להניח שהביובית היא התשובה עבורכם. הביובית מכילה על פי רוב שלושה אנשי צוות אשר ידאגו לכל פעולותיה. כמו כן על אחורי הביובית יושב מיכל גדול אליו היא תשאב את כל מה שמפריע לזרימה התקינה של המים בצינורות הביוב. אנשיה של הביובית צריכים להיות שני אינסטלטורים בעלי הסמכה מיוחדת וייעודית לביובית בפרט על מנת שיוכלו לתפעל אותה על מלא עוצמתה. חשוב להדגיש כי במידה ואנשיה של הביובית אינם מוסמכים בצורה טובה הם עלולים לפעול עם עוצמתה של הביובית היכן שלא צריך ובכך בעצם לפגוע קשות בצינורות הביוב שלכם. נוסף על המכל הגדול בגב הביובית היא אף נושאת עימה שני צינורות עוצמתיים ומאסיביים מאוד בעזרתם היא שואבת את כל המפריע לזרימת המים התקינה בצינורות.

פעמים רבות שהביובית נקראת למסעדות גדולות בשביל לטפל בבעיות אינסטלציה שונות. פעמים רבות הגעתה של הביובית ותחילת ההתעסקות במערכת הביוב לשם פתרון הבעיה גורמים לריחות רעים מאוד אשר עולים מהביוב אל עבר אפיהם של האנשים הסועדים במסעדה. לכן חשוב מאוג לנסות ולטפל בבעיה ממקום צדדי ככל שניתן על מנת לחסוך לציבור הסועדים ריחות ומראות שאינם בדיוק מתאימים לסעודה שלהם.

הוסף תגובה