מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה

בתחילת הקיץ ייגשו תלמידי התיכון לבחינות בגרות למתמטיקה. מדובר באחת מבחינות הבגרות הקשות ביותר שיש. תלמידים רבים מוצאים את עצמם נלחצים מאוד מפני הבחינה, מעבירים ימים ולילות בניסיון לפתור תרגילים ומבחנים בשביל להתכונן, רבים מהם תוהים אם נכון מצדם לגשת לבחינה או לחכות איתה עד אחרי שישתחררו מהצבא.

אחת הדרכים להתמודד עם הקושי הרב היא באמצעות מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה. מדובר על מורה פרטי אשר מכין את התלמידים לבחינה בבגרות באופן פרטני, בשיעורים אחד על אחד שנערכים לאורך שנת הלימודים או לפני הבחינה.

השיעורים עם מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה, מאפשרים לתלמידים להבין את החומר בצורה טובה יותר, להתעכב על פרטים שהם אינם מבינים, לשאול את השאלות הנכונות ולקבל הסברים הרבה יותר מפורטים מאשר בכיתה.

חשוב לזכור, כשתלמיד יושב בכיתה, בין אם זו כיתת בגרות 3 יחידות, 4 או 5, הרי שהוא צריך לשבת עם שורה של ילדים, לא כולם באותה רמה, אף על פי שכולם לומדים לאותה בחינה, והמורה צריך להסביר להם את החומר בצורה אחידה. מה שעלול לקרות הוא, שתלמיד אחד יבין יותר ותלמיד אחד פחות, לא תמיד יש למורה זמן להתעכב ולהסביר לכל תלמיד את החומר הנלמד.

במסגרת שיעורים עם מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה, התלמיד יכול לקבל כלים שונים ומגוונים כיצד להבין את החומר, בצורה הרבה יותר פרקטית, בצורה הרבה פרטנית ומתאימה לצרכיו. מה עוד שהשיעור הפרטי מתבצע על פי החומר שנלמד בכיתה.

כיצד בוחרים מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה

נקודה ראשונה שתמיד הורים ותלמידים מתלבטים בה היא, האם לשכור מורה פרטי שהוא מורה למתמטיקה או לשכור סטודנט שעשה בגרות מוצלחת במתמטיקה, מכיר את החומר היטב, וזוכר אותו שכן רק לאחרונה הוא עשה את המבחן.

האופציה הראשונה היא עדיפה, במידה ומדובר במורה עם ניסיון רב, כזה שיודע מהו החומר שמועבר בכיתה וכיצד יש להתכונן למבחן בצורה טובה.

נקודה שנייה, שצריך להתייחס אליה היא, היכן נערך השיעור, בבית של התלמיד או בבית של המורה. מצד אחד, שיעור בבית של התלמיד, נעשה באזור הנוחות שלו, מצד שני, ייתכן מאוד שיהיו הפרעות שונות שיסיחו את דעתו. לכן עדיף לעשות את השיעור בבית של המורה, במקום מתאים לשם כך.

נקודה שלישית, מתי נכון לקחת שיעורים במתמטיקה, באיזה שלב. האידיאל הוא לקחת כמה שיותר מוקדם, מתי שמתחילים להרגיש ירידה בחומר, אז נכון לפנות אל מורה פרטי בשביל לא להגיע למצב שבו נגררים אחרי הכיתה ומגיעים למבחן לא מוכנים. נכון גם, לקחת לפני המבחן מספר רב של שיעורים בשביל לעשות כמה שיותר תרגולים וסימולציות שיכולות להכין אותנו לקראת הדבר האמיתי, כך נגיע אל המבחן מבלי שנהיה בלחץ.

 

 

הוסף תגובה