מחיצות זכוכית למשרד

מחיצות זכוכית למשרד

קירות זכוכית או מחיצות מזכוכית משמשים בעיקר בעלי משרדים. לזכוכית תכונות ייחודיות המשלבות בין יופי לפרודקטיביות הפרדה – אקוסטית ומרחבית. מחיצות זכוכית אלה מספקות פתרון מצוין לשילוב בין תחושת פרטיות וריכוז לבין תקשורת בין העובדים.

קירות זכוכית יוצרים רושם טוב

עבודה בסביבה המעוצבת עם זכוכית היא נעימה ומרגיעה; היא מאפשרת לעשות שימוש בתכונותיה הייחודיות של הזכוכית לטובת מינוף העסק שלכם – קיים בשוק מגוון רב של מחיצות למשרד, אך מחיצות הזכוכית זוכות לכמה יתרונות שאין בחומרים גלם אחרים:

  • שקיפות.
  • הגדלת תחושת המרחב על אף החלוקה לחללים קטנים.
  • חיסכון באנרגיה (מאפשרת מעבר אור).

אפשרות עיצוב בלתי מוגבלות למשרד!
בתי עסק רבים בישראל שוכרים חלל למשרדיהם, וצריכים לדאוג לעצב אותו בהתאם לצרכיו. לשם כך, יש צורך בחומרי חציצה דינמיים המאפשרים לשנות את מבנה החלל וחלוקתו הפנימית. את הדינמיות ניתן לקבל בעזרת קיר זכוכית שהינו יחסית קל ופשוט להתקנה, פירוק והרכבה מחדש. בנוסף, קירות זכוכית תופסים הרבה פחות נפח מכל סוג חומר אחר, (כולל גבס).

איך תתאימו את סוג מחיצות הזכוכית למשרד שלכם?

אפשר לבחור מחיצות זכוכית למשרדים בשתי דרכים – לבחור בהתקנה אישית של לוחות הזכוכית בהתאם להזמנה או במערכת מודולרית (ניתנת לשינוי) של מחיצות זכוכית, בהתאם לגדלים קבועים. כולנו נסכים שלהתאמה אישית יתרון רב כאשר מתכננים עיצוב פנים. אבל, פעמים רבות הבחירה היא דווקא במערכות מודולריות, בין השאר בשל החסכון בזמן העבודה שנדרש לתכנון ולהתאמה האישית של המחיצות לעיצוב הפנים המשרדי. הסיבה הנוספת היא כמובן כי עיצוב החלל ניתן לשינוי בכל עת, תחשבו איזה מרשים זה משרד השמנה את צורת החלל שלו לעיתים תכופות – שומר על דינמיות בעסקים!

את מחיצות הזכוכית מומלץ לבחור בהתאם למבנה המשרד ולצורך הפרקטי במחיצות להפרדת חלל הפנים. כדי להתאים את המחיצה לחלל המשרד יש למדוד את גובה ורוחב המקום שתמלא מחיצת הזכוכית. יש לבחור בעובי הזכוכית המתאים (אם מתוך האפשרויות המודולריות או בבחירה אישית). לפני בחירת מקום ההתקנה יש לבדוק את מבנה הרצפה והתקרה ואת מערכות הבניין העוברות במקום. אין לשכוח לבדוק את אופן הצבת המחיצה מול מקור אור, על מנת למנוע הסתנוורות. במקרים שבהם חיוני למקם את המחיצה במיקום שיכול לגרום לסנוור העובדים בוחרים בזכוכית רפלקטיבית (מחזירת אור) או בתריסים חשמליים.
 

הוסף תגובה