מיתוג באינטרנט – איך לעשות את זה נכון

מיתוג באינטרנט – איך לעשות את זה נכון

כמה פעמים קרה שמצאתם את עצמכם מול מודעה באינטרנט או מול אתר מסוים, אשר מהר מאוד תהיתם האם מדובר בדבר אמיתי או בבדיחה, האם מי שעומד מאחורי המודעה או האתר, עשו את זה ברצינות או שמא, הם לא מבינים שהם טעו בכוונה וסיפקו לעצמם שירות מאוד גרוע. כמה פעמים קרה לכם ההיפך? צפיתם במודעה או גלשתם לאתר ונדהמתם מהעיצוב, מהאיכות, ומכל מה שהתגלה בפניכם?

ההבדל בין שני המצבים, הוא במובן מסוים ההבדל בין מיתוג טוב למיתוג גרוע. הרבה פעמים בעלי עסקים, בעלי אתרים, לא מודעים לפער הזה, הם מניחים שאם הם מפרסמים מודעה או אתר באינטרנט זה מספיק. אך זו טעות, שכן, בשביל להצליח, בשביל למשוך לקוחות, גולשים, חייבים למתג את האתר ואת העסק בצורה חכמה. זה לא מספיק רק לעלות פרסום. לא כל מצב בו אנחנו מקבלים פרסום הוא בהכרח חיובי.

מיתוג באינטרנט מבוסס על כמה וכמה חלקים. הכל תלוי בשאלה, מה בדיוק אנחנו מחפשים, למי אנחנו רוצים לפנות ומה התקציב שעומד לרשותנו. באופן טבעי,כשאנחנו רוצים לייצר תוכנית לפרסום ומיתוג, עלינו לאפיין בצורה נכונה את הצרכים שלנו, עלינו לאפיין את התנאים והיכולות של העסק, וכמובן עלינו לאפיין את קהל הלקוחות, הגולשים, אליהם אנחנו פונים. הרי יש הבדל בין מיתוג שמיועד, למשל, לקהל של צעירים, לבין מיתוג שמיועד לקהל של מבוגרים, יש הבדל בין מיתוג בישראל לבין מיתוג בעולם וכן במקרים כאלה.

מה הם הכלים העיקריים בהם נשתמש לצורך מיתוג

כשאנחנו מסתכלים על מיתוג באינטרנט, באופן טבעי אחד השלבים החשובים הוא קידום אתרים במנועי החיפוש, ובעיקר בגוגל. זו הדרך שלנו לחשוף את האתר בפני כמה שיותר גולשים. אנחנו נעשה את זה אחרי מחקר מעמיק, הן בהקשר של ביטוי חיפוש פופולאריים בהם נרצה לקדם את האתר שלנו.

כמו כן, תהליך עבודה על קידום אתרים במנועי החיפוש יעזור לנו לבנות אותם בצורה נכונה, לספק לגולשים שלנו חווית גלישה אופטימאלית, ולייצר מוצר איכותי ומתקדם.

מעבר לכך, תהליך המיתוג יתבצע גם במקורות אחרים, למשל, דרך רשת הפרסום של גוגל, קרי קידום ממומן, דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק, בין אם זה בעמוד עסקי, בין אם זה בפרסומות וכן דרך קבוצות שונות שפעילות ברשת.

אנחנו נשתמש גם ברשתות חברתיות נוספות, למשל טוויטר, אינסטגרם, וכן רשתות אחרות שנחשבות פופולאריות, בין אם מדובר ברשתות כלליות ובין אם מדובר ברשתות ספציפיות שמיועדות לקהל כזה או אחר.

תהליך המיתוג יתבצע גם דרך פרסום באתרים שונים, החל מאתרי תוכן, פורומים, ועוד. חשוב להדגיש, התהליך הזה חייב להיות ממושך, עקבי, ולהתבצע באופן כזה שהוא כל הזמן יתעדכן, כל הזמן יקבל כלים חדשים. רק כך אנחנו נוכל למתג בצורה נכונה וחכמה את האתר ואת העסק שלנו.

 

הוסף תגובה