מלונות לעומת השכרת דירות

לא אחת יש משפחות אשר מתלבטות ביחס לשאלה האם כדאי להזמין נופש בבית מלון או להשכיר דירת נופש לכמה לילות. ובכן, כל אחת מהאפשרויות מציעה לכם חוויה שונה לחלוטין. חשוב להכיר את ההבדלים על מנת לדעת למה לצפות והיכן כדאי להזמין את חבילת הנופש הקרובה שלכם. השיקולים העיקריים בין מלונות לבין השכרת דירות נופש באים לידי ביטוי בעיקר ביחס למחיר, וההתנהלות היומיומית. כדי להבין בדיוק על מה מדובר ריכזנו עבורכם הכל בצורה קצרה ויעילה במאמר הבא. כדאי מאוד לקרוא את הדברים ולהבין בדיוק על מה מדובר.

החוויה 

יש לא מעט הבדלים בין נופש במלון מסורתי לבין נופש במלון דירות. מלונות מסורתיים מציעים לכם לינה ואירוח על בסיס ארוחת בוקר (או פנסיון רחב יותר), ושימוש במתקני המלון שכוללים לרוב מתחמי בריכות וספא, סמיכות לחוף ים ופעילויות שונות במלון כמו הצגות או אירובי בבריכה. בחלק מבתי המלון תהנו גם טיפולי ספא, ומשירותים שונים כמו בייביסיטינג, בית קפה, בר, חדרי ישיבות ועוד. לעומת זאת, כאשר מדובר על נופש במלון דירות הרי שאתם משכירים דירה לכמה לילות. מדובר בדירה מאובזרת, אך חשוב לדעת שאתם לא נהנים משירותי ניקיון או בישול תוך הדירה עצמה. כן יש לכם מרפסת ותוכלו לעשות מנגל או לארח חברים בבריכה פרטית שיש לדירה.

מותר ואסור
מגשי פירות – חשוב להבין שבין נופש במלונות לבין כזה במלון דירות יש הבדל נוסף והוא בכל הקשור למדיניות ונהלים. כך למשל במלון מסורתי לרוב לא תוכלו לארח חברים בחדר למסיבה, או להרעיש במרפסת הפרטית עד שעות הלילה המאוחרות. במלון דירות לרוב אין הגבלות מסוג זהו, ותוכלו לארח בדירה את מי שרק תרצו, להפיק מסיבה ולעשות על האש במרפסת. במלון רשת טיפוסי אפשרויות כאלו לא קיימות. חשוב להבין מה הצרכים שלכם ומהם סוגי הבילויים שאתם מתכננים למהלך הנופש שלכם – וכך תוכלו לבחור בקלות את סוג המלון המתאים עבורכם. שיקולים נוספים הם גם בהיבטים נוספים כמו למשל היבט הנוחות. יש מי שמעדיפים לנפוש לכמה ימים בדירה גדולה מפנקת ומאובזרת, ולא בחדר קטן יחסית שלא משנה עד כמה הוא יהיה מעוצב ומושקע, הרי שכמה מטרים מרובעים מהווים בכל זאת בעיה עבורם.
 

הוסף תגובה