מקדמים לכם את האתר

מקדמים לכם את האתר

בעולם הטכנולוגי שלנו איננו יכולים לתאר את חיינו ללא אינטרנט. כשכואבת לנו השן, אנו מחפשים רופא שיניים הקרוב לאזור מגורנו. כשאנו מעוניינים לשלוח פרחים ליום ההולדת, אנו מחפשים חנות אלקטרונית אונליין אשר תספק את המשלוח עד הבית.

האינטרנט יצר עולם תחרותי בין העסקים השונים, וכך כל אחד מהם מעוניין להגיע למקומות הראשונים בגוגל. משום כך, רבים מבעלי העסקים פונים לתחום קידום אתרים או מוצאים אנשי מקצוע אשר יוכלו לסייע להם בעניין.

כוחו שלך קידום אתרים אורגני

מבחינת גוגל קיימים שני סוגי קידום עיקריים – קידום מומן וקידום אורגני. הקידום הממומן הוא הקידום המהיר יותר אשר נועד לקדם פרסומות, קמפיינים ואתרים. על מנת לקדם אתר בצורת קידום זו, יש צורך לשלם לגוגל עבור ההקלקות על האתר.

קידום אורגני, לעומת זאת, נחשב לקידום איטי והדרגתי יותר. למעשה, מדובר בעבודה סיזיפית הדורשת מהמקדם השקעה רבה. עם זאת, לקידום האורגני ישנם מספר יתרונות שפשוט אי אפשר לקחת ממנו:

1. משתלם לטווח ארוך – אכן, מדובר לא פעם בעבודה לא פשוטה הצורכת זמן ומאמץ, אך ככל שתשקיעו על בניית אתרים, כן מנוע החיפוש של גוגל יאהב אותו יותר וזה ישתלם לכם לטווח הארוך. זאת משום שגוגל זוכרת אתרים איכותיים ומתעדפת אותם.

2. תורם לנראות האתר וגם לעסק – הגולשים אוהבים להיכנס לאתר מעוצב שיש בו תכנים איכותיים. אתר שכזה מעלה את הערך בעיניהם, והם ישמחו לרכוש דרכו מוצרים או לפנות אל בעל העסק כדי לקבל שירות.

3. יותר טראפיק – מחקר של Conductor מצא שכ-64 אחוזים מהטראפיק מגיע מהאתרים האורגניים.

4. אתם יכולים להרוויח כסף מהאתר – בבוא העת, כאשר תרצו לבצע הסבה מקצועית ולא תזדקקו לאתר האורגני שלכם, תוכלו פשוט למכור אותו. וככל שהאתר יהיה מושקע יותר, כן ערכו יהיה רב יותר.

התוסף שעוזר לכם בקידום אתרים
מערכת וורדפרס ידועה כמערכת המותאמת למנוע החיפוש של גוגל ומסייעת למקדם האתרים בעבודתו המורכבת. אחד התוספים הנפוצים יותר לצורך ביצוע קידום אתרים הוא תוסף יוסט (Yoast) אשר מאפשר לבצע אופטימיזציה לעמוד לפני העלתו לאתר. התוסף רגיש לפעולות שאתם מבצעים בעריכת העמוד, וברגע שאתם מזינים את מילת המפתח או מוסיפים כותרת, הוא מציג לכם מידע על העמוד ומסמן מה כדאי להוסיף או לשפר. על כל פנים, חשוב לזכור כי התוסף לא בא להחליף את המקדם האנושי, אך הוא בהחלט כלי עזר בעל ערך.

בוחרים את מקדם האתרים
אם אתם עסוקים עד למעל הראש בקידום העסק שלכם ואין לכם זמן לקדם את האתר, כדאי לפנות למקדם אתר מיומן ומקצועי אשר יקפיץ את האתר למקום הראשון בגוגל. חשוב לבדוק אם מדובר במקדם אתרים מקצועי. בתור התחלה, ניתן לשאול אותו תוך כמה זמן תוכלו לראות את תוצאות הקידום. אם מדובר במקדם מקצועי, הוא יגיד לכם את האמת, שמדובר בתהליך ארוך והדרגתי.

 

הוסף תגובה