משלוח סושי מתוק

משלוח של קינוחים מאפשר לכם להפתיע את האנשים היקרים לליבכם. אתם יכולים היום להזמין סושי פירות מרהיב לאדם קרוב, ולבחור שילוב מנצח של פירות ותוספות. כך למשל אפשר לבחור ברול סושי טרופי או ברול סושי קוקוס ושוקולד. יש גם אפשרויות יותר נועזות כמו רול סושי פירות ואלכוהול או רול סושי בטעמי קפה. יש תבלינים חזקים לרול כמו למשל קינמון או אניס ואתם יכולים לבחור ברול טבעוני או חלבי. יש גם מנות סושי מתוק המתאימות לילדים מבחינת גודל וטעמים ואת הכל אפשר להזמין בקלות באונליין במגשים מהודרים או מארזי מתנה עם כרטיס ברכה.

מה במשלוח
משלוח של סושי פירות כולל את הטעמים שאתם בוחרים כאשר אפשר לבצע הזמנה של רול אחד ואפשר של כמות גדולה יותר כמובן. רול סושי יכול להגיע עם מגש מהודר או קופסת מתנה ואפשר גם לקבל את הרול חתוך לקוביות. קינוח במלונות שכולל סושי של פירות מוגש עם גבי צלחת עם תוספות שונות כמו קוקטייל או כדור גלידה. יש גם סירופים שונים ותוספות ליד כמו ריבות או שבבי קוקוס, ואפשר גם תוספות אחרות כמו למשל שתייה חמה ואלכוהול בתוכה. הקינוחים הללו ניתנים בקלות לאריזה במשלוח וחשוב כמובן לאחסן בקירור עד להגשה. תוכלו לשלב במשלוח גם תוספות שונות כמו בקבוק יין או טבליית שוקולד ויש גם אפשרויות אחרות כמו למשל רול סושי וליד סלט פירות.

כמה עולה משלוח 
מגש פירות  – מבחינת עלות ביצוע המשלוח של סושי פירות הרי שבמרבית המקרים עלות המשלוח איננה דורשת תשלום נוסף. אתם למעשה משלמים רק על הקינוח עצמו. קינוחים במלונות ניתן לקבל להזמין במסעדה למשל או שיש גם אפשרות להזמין את הקינוח לחדר עצמו. תוכלו לבחור באפשרות הנוחה לכם. אם מדובר למשל על ערב רומנטי מול נרות וג'קוזי הרי שכדאי מאוד לקבל את הסושי המתוק לחדר שלכם לסוויטה. אתם יכולים לבצע הזמנות גדולות כמובן לאירועים רבי משתתפים, כנסים ומסיבת רווקות. יש אפשרות לבחור צבע דומיננטי לקינוח כמו ורוד ולבן או אדום. אתם יכולים גם לבחור את הצבע  של המגשים להשלמת העיצוב הכולל של האירוע.
 

הוסף תגובה