מתכננים מטבח חדש והחלטתם על עיצוב המטבח בסגנון כפרי? מה מאפיין את המטבח הכפרי?

אנשים רבים הניצבים בפני תכנון מטבח חדש כבר יודעים היטב איזה סגנון מטבח הם אוהבים ויש להם תמונה ברורה מאוד על מטבח החלומות הפרטי שלהם. אולם יתכן כי אתם דווקא שייכים לסוג השני, המתלבט המסתפק והחושש.

לרוב, עיצוב מטבחים בראשון שמאופיינים בשני קווי עיצוב מרכזיים וכן שילובים בין השניים. סגנון עיצוב כפרי וסגנון עיצוב מודרני, כמובן שתחת כותרת זו תמצאו סגנונות נוספים אך אלו הם סגנונות העיצוב המרכזיים המאפיינים עיצוב מטבחים. בנוסף, מטבחים כפריים מאופיינים בשימוש רב בחומרי גלם טבעיים הכוללים בעיקר עץ בשילוב עם מתכת, קש ועוד. עיצוב כפרי כשמו כן הוא: לשוות למטבח מראה כפרי אוטנטי וחמים. עיצוב כפרי הוא עיצוב חם ונעים. האווירה הכללית השוררת במטבח כפרי היא אווירה חמימה ביתית ומזמינה.
אם תהיתם למי מתאים מטבח כפרי? נסביר כי עיצוב מטבחים בסגנון כפרי יתאים לכם אם אתם אנשים חמים שחשוב לכם שהאווירה שתשרור במטבח שלכם תהיה אווירה הרמונית וחמימה. אין ספק כי מטבח כפרי הוא מטבח שנראה כאילו יש לו סיפור לספר, נושבת בו אווירה ביתית ומזמינה ואם כל זה מדבר אליכם, זה סגנון העיצוב המומלץ למטבח שלכם. שהרי המטבחים הכפריים נותנים תחושה של בית, של הווי משפחתי ושל חמימות והרגשת נוחות.
כיום, חנויות ריהוט שונות ורבות מציעות מטבחים במגוון סגנונות. החל ממטבח כפרי פרובנס, טוסקנה או אנגלי ועוד. הבולט ביותר הוא המטבח הכפרי מהסיבה שלרוב הינו נוח ופרקטי. כלומר המטבח הכפרי איננו מוגבל- לא בכמות הארונות, המגירות או שיטות האחסון שלו, כך שאם אתם מעוניינים בפרזול במטבח זה, יש באפשרותכם להוסיפו ללא כל בעיה. בנוסף, הצבעים של המטבחים בהרצליה שהם הכפריים לרוב יהיו בצבעי שמנת, חום, או בצבעים חמים אחרים כמו טורקיז, ירוק או צהוב. המיוחד בהם הוא חיתוך העץ או הפורמייקה, כך שהארונות והמגירות אינם חלקים, אלא עם תוספת עיצובית המעניקה המראה הכפרי למטבח. כמו כן, הידיות המצורפות לרוב יעניקו גם הם את האלמנט הכפרי.
ההמלצה שלנו לאלו המעוניינים בעיצוב מטבח כפרי ואינם יודעים מה הוא הסגנון הנכון עבורם– מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע טרם קבלת ההחלטה, אנשי מקצוע המתמחים בבניה ועיצוב של מטבחים בפתח תקווה יוכלו לסייע לכם למקד את הרצון בסגנון העיצוב הנכון של מטבח כפרי שיתאים לכל דרישה וצורך שלכם. כל זאת כדי להעניק את המטבח שתמיד חלמתם עליו, עם המראה הטבעי החמים והמרשים וכמובן היוקרתי לאווירת משפחתיות בבית.

 

הוסף תגובה