נופש לקבוצות בכנרת

אזור טבריה הוא מוקד פעילות פופולרי מאוד עבור קבוצות מאורגנות שיוצאות לנופש. מדובר הן על וועדי עובדים, קבוצות גמלאים וקהילות שונות אשר מבלים יחד בנופש אחת לשנה. גם כנסים עסקיים המתקיימים בבתי מלון הם קהל יעד בקטגוריה הזו. מדובר בסקטור משמעותי מאוד בענף התיירות בצפון הארץ, כאשר מלונות באשדוד ובטבריה מבוקשים מאוד בקרב חברות עסקיות והמגזר הציבורי. זו אגב אחת הסיבות לכך שגם כאשר מדובר על נופש משפחתי או זוגי רצוי להזמין את הנופש מראש, ולא לחכות לרגע האחרון. בהזמנת כנס או נופש קבוצתי משוריינים בבת אחת חדרים רבים לטווח תאריכים קבוע מראש, מה שמביא לצמצום משמעותי בהיצע החדרים. ריכזנו לפניכם מידע חשוב בנושא, רגע לפני שאתם מזמינים נופש קבוצתי לטובת הארגון שלכם.

היכן להזמין
אחת השאלות שלו שעולות בהקשר של הזמנת נופש קבוצתי, היא היכן לבצע את הזמנת הנופש, האם לבצע אותה ישירות מול המלון עצמו, האם דרך סוכנות או האם דרך מרכז ההזמנות באונליין.  כמובן שאין תשובה חד משמעית, אך אנחנו תמיד ממליצים לבדוק את האפשרויות השונות ולהשוות מחירים. חשוב לדעת שלחלק מהמלונות יש מחלקה מסחרית אשר מטפלת בהזמנות מול קבוצות וארגונים. כאשר מבצעים הזמנה קבוצתית הרי שמקובל ללוות את הצעת המחיר בהנחה קבוצתית. ככל שתנהלו משא ומתן איכותי יותר מול מלונות בטבריה כך תגדילו את הסיכויים ליהנות ממחיר אטרקטיבי יותר. אתם גם יכולים לסכם על אותו מחיר, אך עם תוספות שונות כמו למשל בר כיבוד בעת ההגעה לנופש, הגברה ללא תשלום או מגוון אחר של תוספות בהתאם לצרכים שלכם.
תוספות לקבוצה
קבוצות מאורגנות נדרשות לבצע התאמות לצרכי הארגון. כך למשל כאשר מדובר על מלונות באשקלון והסביבה הרי שלעיתים לא כל העובדים יכולים מבחינה אישית ובריאותית להצטרף לשייט למשל. ולכן יש להציע פעילות אלטרנטיבית לטובת אותם העובדים. מול המלון עצמו במעמד ההזמנה אתם יכולים גם לסכם על פעילות נוספת שתתקיים במקביל במלון עצמו כמו הופעה או פעילות תרבותית אחרת. את כל הפרטים הללו חשוב לסכם ולדרוש לפני התשלום ושריון ההזמנה.

 

הוסף תגובה