סובלים מסתימה חמורה במערכת הביוב?- ביובית המענה המקצועי והמהיר ביותר לפתיחת הסתימה

אחת הבעיות הנפוצות כמעט בכל בית מגורים היא סתימה. ואולם, ישנן מספר סוגי סתימות, חלקן נוכל לפתור באופן עצמאי, וחלקן הנוקשות שבהן דורשות טיפול מקצועי. בסתימות נוקשות יש צורך לאתר את מיקום הסתימה בצנרת בעזרת מכשור מתקדם ורק לאחר מכן לפתוח את הסתימה בטכניקות מתקדמות כמו לחץ מים גבוה, לחץ אוויר ועוד. כאמור, בכדי לפתוח סתימה חמורה יש צורך בידע מקצועי ובניסיון ולכן מומלץ לפנות לחברות מקצועיות מתחום זה ולא לחברות המציעות שירותי ביובית שאינן מנוסות או שאינן ידועות כאמינות מספיק לפתיחת סתימות נוקשות. שכן, אם תפנו לחברות לא מקצועיות יש סיכוי גבוה שתצטרכו להזמין שוב שירותי ביובית.

בהמשך המאמר אספנו עבורכם מספר טיפים לפתיחת סתימה בכיור או בכל אחד מפתחי הניקוז באופן עצמאי- כך שבמקרה  שתתקלו בסתימה כזו יהיה לכם את כל הכלים להתמודד עמה כראוי.
בשלב הראשון מומלץ לשפוך מים רותחים על פתח הכיור או הביוב. באמצעות המים הרותחים ניתן לשחרר את הסתימה. אך אם זה לא עוזר, השלב הבא המומלץ לעשות זה לכסות את החור העליון של הכיור בדבר חזק, ולמלא את הכיור במים ואז לנסות לשחרר את הסתימה בעזרת פומפה. הסתימה תשתחרר רק במידה והגורם לה מצוי בקרבת חור הניקוז. אם אכן הגורם השתחרר, יש לזרוק אותו לפח האשפה ולשטוף את הכיור במים. ולבסוף, אם גם הפעולה הזו לא הועילה יש להיעזר במברג לשחרור הסתימה. במקרה קיצוני ניתן להיעזר בנוזל לשחרור סתימות אך לא למהר להשתמש בו בגלל שהוא עלול לגרם נזק לצנרת.
ביובית – כאמור, סתימה יכולה להתרחש בכל אחד מפתחי הניקוז השונים בבית, כאשר הנפוצה שבהן היא סתימה הנמצאת בכיור. יש מספר דרכים להתמודד בסתימה שכזו. אך תחילה יש להבדיל בין סתימות אשר יכולות להיפתח בקלות על ידי אמצעים ביתיים לעומת סתימות משמעותיות יותר הנמצאות עמוק יותר בצנרת אשר עבור פתיחתן נצטרך להזמין חברה מקצועית לשירותי ביובית אשר תוכל לפתוח את הסתימה עם מכשור מתאים לכך.
ביובית – אז אם קרה ונתקלתם בסתימה ואף אחד מהשלבים שציינו לא עזרו לפתוח אותה – ההמלצה שלנו היא להזמין חברה המתמחה במתן פתרונות מקצועיים באמצעות שירותי ביובית. חברה אשר תמצא את הפתרון הנכון והמקצועי ביותר עבור פתיחת הסתימה המדוברת.
 

הוסף תגובה