סופח לחות מקצועי

הצפה ונזילת מים עשויים להוות בעיה שכיחה בהרבה בתים. שימוש בסופחי לחות, על מנת לסייע בניקוי, יכול להפחית את הזמן, הטרחה והלחץ בהתמודדות עם עודפי המים. היתרון העיקרי של סופח לחות הוא שהוא יכול לעבוד בדיוק כמו שואב אבק, על ידי ספיחת המים והלחות הנוספים, כדי לזרז את תהליך הייבוש. קודם כל, סופח לחות מסייע בהשפעות המידיות של הצפה. שנית כל, סופח לחות יכול לעזור להתמודד עם תופעות לוואי ארוכות הטווח באמצעות מניעה של היווצרות עובש או טחב. סופח לחות שימושי ביותר במידה ואתם מתגוררים באזור שחווה המון גשמים או אסונות טבע עם מים.

 

האם נורות לד לגידול מתהדרות בתוחלת חיים יותר ארוכה?

נורות לד מציעות הרבה יותר מסתם אפקטיביות משופרת וטמפרטורות קרירות יותר. על ידי נורות לד תקבלו יותר שעות צמיחה. נורות לד לגידול לגידול מחזיקות מעמד לרוב למשך חמישים אלף שעות או יותר, בעוד שנורות HID מחזיקות מעמד בדרך כלל בין עשרת אלפים שעות לבין שמונה עשרה אלף שעות, תלוי בסוג הנורה הספציפי. כשזה מגיע לאריכות ימים, אין באמת תחרות.

האם גידול הידרופוני בהכרח מייצר גידולים מהירים יותר?

למרבית הפירות והירקות לוקח כמה חודשים טובים כדי להגיע לבשלות בשיטות מסורתיות. צמחים חייבים לקחת את החומרים המזינים שלהם מהאדמה, וזה עשוי להיות תהליך איטי. החומרים המזינים שהצמחים סופגים מתבזבזים בדרך כלל בתהליך ההתבגרות שלהם. קצב הצמיחה של צמח גידול הידרופוני מהיר בין שלושים אחוזים לבין חמישים אחוזים מצמחים אשר גדלים באדמה. עם גידול קנאביס, חומרים מזינים זמינים יותר לספיגה של הצמחים. המגדלים יכולים לשלוט באור, חום, חומרי הזנה, הידרציה, מזיקים וכל שאר ההיבטים של תהליך הגידול. המובן של זה שאפשר לייעל את כל המחזור עבור צמחים גדולים יותר, הגדלים מהר יותר עם יבול גבוה יותר.

האם  הידרופוניקה באמת חוסכת במשאבי המים?

ברור מאליו כי הידרופוניקה באמת חוסכת במשאבי המים. צמחים הידרופוניים מסוגלים לצמוח עם רק בין חמישה אחוזים לבין עשרה אחוזים מהמים הדרושים בעת גידול עם אדמה. יש לכך תועלת אדירה באזורים עם משאבי מים מועטים והוא יתרון סביבתי גדול של גידול הידרופוני. הידרופוניקה ממש מנצלת את המים המוחזרים, שבהם הצמחים סופגים את מה שהם צריכים.
 

הוסף תגובה