סופח לחות

הפעלת סופח לחות בבית שלכם יכולה להוזיל את עלויות האנרגיה. בשל העובדה שסופחי הלחות פועלים להפחתת הלחות באוויר, אתם ממש לא צריכים להפעיל את המזגן בתדירות גבוהה כל כך. יתרה מזאת, ציוד הקירור שלכם לא צריך לצרוך יותר אנרגיה, על מנת לשמור על רמת הטמפרטורה הרצויה בביתכם.

 

האם נורות לד לגידול מתהדרות בתוחלת חיים יותר ארוכה?

תוחלת חיים ארוכה יותר אחת הסיבות לעובדה שלאורה נורות לד יותר פופולריות, מכיוון שיש להן תוחלת חיים ארוכה יותר מהנורות הממוצעות. משום שיש להן טמפרטורות הפעלה נמוכות יותר, מערכת תאורת לד לגידול מסוגלת לפעול עד חמישים אלף שעות, וזה הרבה יותר ממערכת התאורה המסורתית. כמו כן, הודות לכך, לא תצטרכו עוד להחליף את הנורות לעתים קרובות כל כך. לא רק שתצליחו לחסוך כסף על סטים של נורות לד חדשים, כי אם תוכלו לגדל יבולים במשך שנים רבות, בלי הטרחה של תחזוקה.

האם גידול הידרופוני חוסך במצרך נדיר כמו מים?

 

הצמחים הגדלים באמצעות מערכת גידול הידרופוני כמעט ולא משתמשים בסביבות עשרה אחוזים מהמים בהשוואה לצמחים שגודלו בשדה באופן קונבנציונלי. המים המשמשים פה הם פחות דרסטיים, וזאת משום שבניגוד לחקלאות קונבנציונלית, משתמשים שוב במים או במחזור. צמחים לוקחים את המים הנדרשים להם, כאשר המים העודפים נלכדים בחזרה במערכת. איבוד מים, אם כן, מתרחש רק על ידי שתי צורות רלוונטיות – האחת, אידוי והשניה, דליפות מערכת. עם זאת נאמר, התקנה הידרופונית אפקטיבית ממזערת את הדליפות או שלא יהיו לה מראש. ההנחה היא שהחקלאות כוללת רק כשמונים אחוזים ממי התהום ומי העיליים. בשל העובדה שהמים כבר הופכים לנושא קריטי על רקע הצורך הגובר בייצור מזון, גידול הידרופוני נחשב לפתרון מעולה לטיפול בבעיה זאת.

האם הידרופוניקה בהכרח נחשבת להרבה פחות אינטנסיבית?

סופח לחות – הידרופוניקה בהכרח נחשבת להרבה פחות אינטנסיבית. חרף העובדה שתג המחיר של ההתקנה של מערכת הידרופונית הוא ללא ספק גבוה יותר, לשימוש ביתי או לשימוש מסחרי, העבודה הכרוכה בטיפוח צמחים מופחתת באופן משמעותי. זה מפנה זמן להתמקד בפעילויות אחרות, במקום לרבות –  עיבוד, עידר, חריש וכיוצא בכך. זה גם עשוי להפחית את העלויות השוטפות לאורך זמן, אם כי זה תלוי במערכת המדוברת.
 

הוסף תגובה