סופח לחות

סופח לחות מסייע בהגנה על חפצים אישיים, הוא עוזר למעשה להגן על החפצים מפני השפעות הלחות. חפצים אישיים כמו למשל – בגדים, ספרים ומזונות מסוימים עשויים להחזיק מעמד הרבה יותר זמן ולא להירקב או להפיץ ריחות שאינם נעימים.

 

האם נורות לד לגידול מומלצות לחברות, לעסקים או לארגונים?

כל חברה, עסק או ארגון שואפים לשפר תהליכים, כדי לצמצם הפסדים ולהגדיל רווחים. עבור מגדלי קנאביס מקורה, תאורה מהווה כמעט ארבעים אחוזים מההוצאות הכספיות בגין האנרגיה. באמצעות השקעה של רכישת נורות לד עמידות לאורך זמן, פעילות הצמיחה עושה צעדים גדולים קדימה לשיפור היעילות של העסק, הארגון או החברה.

האם גידול הידרופוני מקל באופן משמעותי על מיקרו אקלים?

יש לומר בוודאות, כי גידול הידרופוני מקל באופן משמעותי על מיקרו אקלים. אפשר להכיל גינות הידרופוניות בקלות בתוך חממה הידרופונית או מבנה אחר. המובן של הדברים הוא שיכולים להיות להם מיקרו אקלים משלהם, מבודדים מרבים מהקשיים שחקלאים מסורתיים צריכים לעבוד על מנת להתמודד עליהם. הם לא נותרים לחסדי המזיקים ולא קיים צורך לטפל בהם במנעד נרחב של קוטלי חרקים. במתקנים מבוקרים בטמפרטורה, ניתן לגדל צמחים כל עונות השנה, בלי כל קשר לאקלים או למזג האוויר בחוץ. ועם נורות לד גידול מלאכותיים, אפילו כמות השמש הזמינה אינה מהווה בעיה.

מה הם שני ההיבטים שמצדדים ברעיון של הידרופוניקה?

שני ההיבטים שמצדדים ברעיון של הידרופוניקה הם כדלקמן –

  • בקרת חומרים מזינים – מערכות הידרופוניקה מאכילות את הצמחים בתמיסת תזונה מהולה במים, ומעניקות לחקלאי שליטה טובה יותר על חומרי הזנה שהיבולים שלהם סופח לחות – זן הגדל באדמה יכול להזדקק לעזרת דשנים בשביל לשרוד. אך בהידרופוניקה, הצמחים כבר מקבלים את כל העזרה שהם צריכים ואת הכמות הנכונה שלה.
  • לגדול בתוך הבית – קל לעשות הידרופוניקה בתוך הבית. גידול בתוך הבית מגיע עם יתרונות משלו כדוגמת – היכולת לגדל כל השנה, בקרת טמפרטורה ואקלים, ופחות מזיקים. מערכות הידרופוניות מיושמות על פי רוב בתוך הבית בשל הבקרה הסביבתית שהיא מציעה. עם תנאי גידול כמעט מושלמים, צמחים גדלים חזקים ומהירים יותר.

הוסף תגובה