סושי מתוק ויוקרתי

יוקרה של סושי היא דבר נחשק, וכעת אתם יכולים להגיש את זה בצורה מתוקה בתפריט המלון. מדובר על סושי פירות שהוא קינוח במלונות המתאים מאוד לאירוח. יש מגוון של אפשרויות ושילובים, הוא טעים ובריא. עם כל כך הרבה יתרונות ושילובים אין סיבה שלא להגיש אותו לאורחים. יש כאן אפשרויות מדהימות של צורה, צבע, טעם והתאמה למגוון של פלחים באוכלוסייה. הנה כל מה שחשוב לדעת, ואתם יכולים בקלות רבה להנות מהאפשרות הזו עבור בתי המלון שלכם.

על המנה
מנת קינוח של סושי פירות היא למעשה דפי אורז מגוללים עם שלל פירות ומלית. יש במלית פירות, יש קרם קוקוס או קרם אחר ויש תבלינים שונים. ניתן לשלב גם נגיעות של שקולד, של פירות יבשים או אפשרויות אחרות של אגוזים קצוצים למשל. את הכל מגלגלים לרול ואותו חותכים לקוביות אסתטיות. מגישים את הסושי ליד יין מתאים, מנת שמנת או יוגורט מתוק, גלידה או אפשרויות אחרות, או לבד. מדובר במנת קינוח בריאה וטעימה, עשירה בויטמינים ובסיבים תזונתיים. היא מתאימה מאוד שם לשומרי הגיזרה וגם לקהל הדתי משום שיש לה המון וריאציות שאינן חלביות. תוכלו למשל להגיש רול סושי שהוא מבוסס פירות טרופיים עם חלב או מלית קרם קוקוס. אפשרות נפלאה למנת קינוח פרווה יצירתיות ונהדרת.

אספקה
מגשי פירות – כדאי מאוד לשריין אספקה קבועה של סושי פירות לבית המלון שלכם. אתם יכולים גם להכין את הקינוח על ידי הצוות במטבח, אך במקרה הזה חשוב להקפיד על אספקה טרייה של חומרי גלם איכותיים ומשובחים. חשוב שהפירות יהיו טריים, שחלב הקוקוס יהיה איכותי ובסמיכות המתאימה ואלמנטים נוספים. כדאי מאוד לשלב את המנה הזו בתפריט של בית המלון. האפשרות הזו גם מתאימה לשילוב בתפריט של אירועים וכנסים בבית המלון, וגם למשל עבור מסיבת רווקות. קשת האפשרויות פה היא רחבה מאוד גם מבחינת הטעמים וגם מבחינת סוגי האירועים והקהלים עבורם מתאימה מנת הקינוח הזו. אין כמו סושי פירות טרי ואיכותי עבור האורחים שלכם, וכל בית מלון יכול בקלות להנות מהיתרונות הללו.
 

הוסף תגובה