סושי פירות במלונות

אפשרות מעניינת במיוחד ומבוקשת מאוד על ידי מלונות בנהריה ברחבי הארץ היא הזמנת מגשים של סושי פירות. קינוח במלונות של סושי מתוק ממולא פירות מאפשר לבית המלון לשדרג משמעותית את היצע הקינוחים שלו, כאשר בהמשך למגמת הבריאות העולמית הרי שסושי פירות הוא בריא הרבה יותר מקינוחים אחרים תעשייתיים שלא מכילים פירות אמיתיים. גם כאשר מדובר על ארוחות בוקר במלונות בישראל וגם כאשר מדובר על ארוחות אחרות, הרי שקינוחים הם אלמנט חשוב ביותר בתפריט הארוחות.

מה זה סושי פירות

על אותו העיקרון של סושי רגיל הרי שעם סושי פירות אתם מגישים לאורחים שלכם קינוח מזמין ביותר. מדובר בקינוח שלרוב מוגש על גבי מגשים או פלטות גדולות מעוצבות עם מבחר של סושי ומילויי פירות מעניינים ואקזוטיים. אין צורך לחתוך עוגה ולהגיש בצלחת אישית לכל אחד, מה שגוזל זמן וטרחה. עם סושי מתוק של פירות אתם נהנים מיתרונות רבים, וגם מציעים לאורחים שלכם קינוח שהוא בריא, בהשוואה לקינוחים של קרמים וקמחים. סושי כזה יכול להיות משולב גם עם סירופים מתוקים טעימים במיוחד כמו סירופ מייפל או קרם שמנת עדין. ניתן גם לשלב קישוטי אגוזים ומיני שקדים קצוצים. יש מגוון רחב ביותר של אפשרויות, ואפשר באופן הזה גם לגוון את טעמי הסושי פירות, וגם את הנראות שלו – שהיא חשובה ביותר בדיוק כמו הטעם.

קינוחים במלונות

מבחר של קינוחים מוגשים בבתי מלון ברחבי ישראל, כאשר חשוב מאוד לדעת שכאשר מדובר על קינוחים מודרניים שהם גם בריאים וגם טעימים, הרי שקינוח סושי פירות עושה את העבודה. קינוח במלונות בצפון שמגישים סושי מאפשר להתהדר בתפריט קינוחים בריא ומזין. תוכלו לשלב בסושי מבחר של פירות העונה, פירות אקזוטיים ופירות מיוחדים. תוכלו כמובן גם להנות מפירות שהם לא בעונה, ומתוספות שונות על רול הסושי כמו למשל רוטב עדין מתקתק, או דווקא חוטב חמצמץ שמספק ניגודיות מעניינת לפירות המתוקים. כדאי מאוד לשדרג ולגוון את תפריט בית המלון עם קינוח של סושי פירות, שהוא כשר ומאפשר להנות גם מקינוח טעים אחרי ארוחה בשרית.
 

הוסף תגובה