סושי פירות מפואר

קינוחים מפוארים ומהודרים הם מנת חלקו של כל מלון חמישה כוכבים. בעולם הקינוחים יש לא מעט טרנדים חדשים וניתן לשלב אספקה חיצונית של קינוחים טריים ואיכותיים לבתי המלון היוקרתיים בישראל. אחד הקינוחים בקטגוריה הזו אשר מספק את הצרכים של קהלים רבים הוא קינוח של סושי פירות. מדובר על קינוח במלונות בנהריה שהוא נחשק מאוד והוא מאפשר לבית המלון להציע לאורחים שלו קינוח מסקרן וצבעוני, שהוא גם בריא ומזין מאוד, עשיר בויטמינים ומרענן. מומלץ מאוד לשלב בתפריט של בית המלון קינוחי פירות כאשר הסושי הוא מנת הדגל של קינוחי הפירות. חשוב לבחור ספק איכותי של סושי העושה שימוש בפירות טריים ומובחרים. הנה לפניכם מידע חשוב בנושא.

המלצת קינוח במלונות
אם בית המלון שלכם מחפש המלצה לקינוח מושלם שיהיה אהוד על כל האורחים, הרי שיש אפשרות מצוינת. מדובר על קינוח סושי פירות שמכיל פירות טריים מכל הסוגים והמינים. מלונות בטבריה בישראל ממליצים על קינוח מסוג זה היות והוא קינוח שמתאים לקהלים רבים, הוא מאפשר לתת ביטוי לחגי ישראל, הוא נוח להגשה ואחסון, והוא צבעוני ומרענן ביותר. מגוון של המלצות על קינוחי פירות זמינות עבורכם, ותוכלו לבחור אספקת סושי פירות באופן קבוע לבית המלון, או עבור כנסים ואירועים מיוחדים המתקיימים במלון מפעם לפעם.

המלצת סושי פירות
ואם אתם מחפשים המלצה על סושי פירות נבחר לבתי מלון, הרי שיש אפשרויות שונות וטעמים מגוונים עבור סושי פירות. כך למשל ניתן לבחור ברול של פירות טרופיים, ואפשרות אחרת היא רול של פירות הדר או פירות העונה. ניתן גם להזמין רול פירות יבשים ואפשר להזמין שילוב של כמה סוגי פירות ברול אחד. ניתן כמובן להזמין סושי בגדלים שונים, ובמגשים בצורות שונות. תוכלו לבחור את צבע המגש ואת סוג החומר – על מנת להתאים לעיצוב הכולל באירועי קונספט מהודרים. מגוון האפשרויות הוא עצום ותוכלו גם להזמין מגשי פירות ייחודיים במלונות באילת עם נגיעות של זעפרן למשל או מקדמיה. תוכלו לשלב גם קוביות שוקולד אורגני טהור, ונגיעות של חומרי גלם נוספים כמו קקאו או קינמון או תפוז מיובש.

 

הוסף תגובה