סיימתם 12 שנות לימוד ועכשיו- לחגיגה!!

מי היה מאמין שהרגע הזה יגיע?? סיום י"ב!! כמה עברתם….

נכנסתם לכיתה א' בלי לדעת מה זה בכלל מוסד לימודי, עד שהבנתם שהשד הוא לא כל כך נורא לעומת הגן. סיימתם יסודי ועליתם לחטיבה, שגם שם ההתחלה הייתה מעט מפחידה, אבל סך הכל ההסתגלות הייתה יחסית מהירה.
הכניסה לתיכון הביאה איתה את כל החששות והפחדים של גיל ההתבגרות. מה יחשבו עליי? אני נראה בסדר? אני מספיק מקובל? למה מסתכלים עליי באופן מוזר?
ויחד עם כל התהיות האלו, נאלצתם עוד ללמוד ולעשות בגרויות, על מנת לצאת מהתיכון עם תעודת בגרות עמה תוכלו להמשיך הלאה ללימודים האקדמאים שלכם.
במהלך כיתה י"א הוצאתם רישיון נהיגה והתחלתם את המיונים לצבא, כשרובכם כעת, בסיום י"ב, כבר כנראה יודעים לאן תשובצו.
וכעת, לאחר שסיימתם הליך לא פשוט של 12 שנים- הגיע הזמן לחגוג! עבדתם קשה מספיק!
אז המקום לאירוע נבחר על ידי וועד ההורים. יש לכם אוכל איכותי ביותר, ואת אחד מהדי ג'יים הטובים ביותר בארץ, שהוא במקרה קרוב משפחה של אחד התלמידים אצלכם בשכבה.
רכשתם שמלות/ חליפות, קבעתם תור לאיפור ולשיער והזמנתם לימוזינה.
הגעתם לאירוע, והוא מתחיל באפקטים של אור וצל, צילומים מכל עבר ואז- המוסיקה מתחילה!!
אתם מרגישים אותה ממש חודרת לכם לעצמות ואין מנוס מלהתחיל לנוע.
זה כמובן בזכות הדי ג'יי שנמצא אי שם בעמדה הגבוה, אך לא פחות מכן, תודות למערכת הגברה איכותית וטובה, שמאפשרת אפקטים מדהימים של מוסיקה איכותית.
השכרת ציוד לאירועים – בזכות מערכת ההגברה, המסיבה הופכת לטובה ואיכותית יותר, וכמעט ואף אחד לא נותר לשבת. כולם על הרחבה רוקדים, נהנים מהמוסיקה המדהימה ומהאווירה הכיפית השוררת במסיבה.
את מערכת ההגברה שכר וועד העובדים מחברה המתמחה בתחום, שהגיעה מספר שעות טרם תחילת האירוע על מנת לכוון את המערכת ולבחון כי היא עובדת על מנת להפיק את הצלילים האיכותיים ביותר, וזאת במטרה שתהיה לכם את המסיבה הטובה ביותר שתקחו יחד אתכם, שכן כאן מסתיים פרק חשוב וגדול בחייכים.

הוסף תגובה