סירת מנוע או סירת מפרש

בשנים האחרונות רבים אוהבים את הים הפתוח ורוצים ליהנות מהים הכחול ומהרוגע שהוא מאפשר להם. לאחר שרבים התמקצעו בתחום והתחילו ללמוד את הנושא בקורסים השונים. הם מגיעים לשלב הגדול שבו הם צריכים להיות סירת מפרש או מפרשית או קטמרן על מנת לשוט בים הכחול.  

בין אתם מחפשים לרכוש יאכטה יד שנייה לאחר שעבדתם קשה על מנת לאסוף את הכסף הדרוש לקנייתה אתם מתלבטים בין רכישת סירת מנוע או סירת מפרש.
 במאמר זה נדבר על ההבדלים ביניהן ועל היתרון של רכישת סירת מפרש מפרשית או סירת קטמרן. מאמר זה יעזור לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר.
הכירו את ההבדלים ביניהן?
מותר לכם להבין את ההבדלים בין סוגי הסירות. סירת מנוע לבין סירת מפרש, מפרשית וסירת קטמרן. מדובר על סוגי סירות שונות שכל אחת שונה ומתאימה לצרכים אחרים על מנת להתאים את סוגי הסירות עליהם להבין את ההבדלים:
סירת מנוע
סירות המנוע מהירות במיוחד הן צורכות דלק רב מאד. הן מתאימות לקבוצות גדולות ולמשפחה מורחבת ויש להן סיפון גדול אבל החיסרון הגדול ביותר שלהן הוא כאמור בצריכת הדלק הרבה שהעלות שלהם גבוהה במיוחד.
 אם אתם רוצים לצאת לעיתים קרובות להפלגה לא בטוח שזו הסירה שהכי תתאים לכם אם אתם רוצים ליהנות פעם בשנה עם כל המשפחה לחופשה בקפריסין זוהי הסירה הטובה ביותר בעבורכם.
סירת מפרשית
קטמרן, מפרשית או סירת קטמרן. הן סירות איטיות יותר מסירות מנוע מעבר למפרש שלהן יש להן גם כמובן מנוע אבל הוא חלש מאד בהשוואה לסירת מנוע. הן מציעות חוויה שייט מרתקת הן אינן תלויות בדלק וניתן לשוט איתן למרחקים ארוכים במיוחד.
 אם אתם חולמים להקיף את העולם מבלי להיות תלויים בדלק או מנוע. סירת מפרש היא הבחירה הטובה בשביליכם אבל יחד עם זאת אתם צריכים ללמוד היטב איך להשתמש בה. על מנת ליהנות מהיתרונות הרבים של סירת מפרש כל אחד יבחר את הסירה המתאימה לצרכים שלו ולתקציב שלו ולכל אחת תתאים אחרת.
 

הוסף תגובה