סירת מפרש – מזה בעצם?

אם אתם רוצים לרכוש סירת מפרש ולא יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתקראו את המאמר הבא, סירת מפרש המונעת כך או כך על ידי הרוח. יש לה תורן ויש לה מפרשית והיא נעזרת בחוזקת הרוח ונותנת לזה לקחת אותה לאן שרק תרצו.

אז בין אם אתם ספורטאים ובין אם אתם אוהבים או מבעלי התחביב, סירת מפרש יכולה להגיע בכמה וכמה אפשרויות וסוגים שכדאי שתכירו לפני שאתם יוצאים לרכוש את הסירה הבאה.

למה מתאימות סירות מפרש?

סירות מפרש יכולות להתאים ללא מעט מצבים ואפשרויות, למעשה אפשר לקחת את הסירות כחלק מתחביב אבל בו זמנית גם לשמש ולהשתמש איתן לצרכי ספורט. כיום יש לא מעט דברים ואפשריות של סירות מפרש מדהימות שיכולות בהחלט להפוך שני דברים יחד או אפילו כל דבר לחוד. פשוט בוחרים ומתחילים להפליג.

מזה לווייתנית? מסתבר שזה סוג של סירה

סירת לווייתנית היא סירה צרה יותר, יש לה חרטום ויש לה גם ירכתיים ישרים, אפשר לשוט או קדימה או אחורה ושמה סירה לווייתנית משום שבעבר נוצרה כדי לצוד לזוויתנים.
אפשר להפעיל את הסירה בקלות, לרדת אל החוף ללא כל בעיה ומבלי להסיט את ההגה לכאן או לכאן.
בגדול מדובר בסירות מדהימות שייעודיות לחתירה, יש עליהן מפרשים, ניתן להפליג לכל מקום בכל זמן. יש לסירה היגוי, יש לה לוח מתאים וכן משוט מתאים שאפשר לחתור איתו לכן רבים וטובים בוחרים בסירה לא רק לפעילות ספורט.
בישראל ניתן לרכוש סירת מפרש לווייתנית גדולה בינונית או קטנה יותר, השאלה היא מה התקציב וכמה תרצו להשקיע בפועל כדי להתחיל ולשייט למרחקים עצומים במיוחד.

סירת מפרש קרוול – יש דבר כזה

קטמרן – סירת קרוול הינה סירה קטנה שאורכה מגיע לחמישה מטר, כיום המון בתי ספר למקצועות הימי משתמשים בסירות הנ"ל ולכן זה לא מפליא שאם תטיילו במבואות קציני ים תפגשו את הסירות שמשרות שם את המטרה.
מחפשים סירת קרוול או סירת סנונית? הבשורה היא שיש לא מעט סירות וכעת מה שאתם צריכים זה לבחור את הנכון ביותר.

 

הוסף תגובה