סקירת הטרנד של מזכרות לאירועים

בחירת מתנה לאירוע, הפכה לטרנד מקובל. טרנד זה התחיל מכך שהציבור הדתי חילק ברכונים בשמחות. לאט לאט גם הציבור החילוני פיתח כל שנה טרנדים יותר ויותר משוכללים. לאט לאט, חדר טרנד זה גם לאירועים העסקיים. כיום, כמעט אין אירוע שלא יחלקו בו מזכרת.

אילו סוגי אירועים יש?

את סוגי האירועים, ניתן לחלק לשניים: אירועים פרטיים, ואירועים עסקיים. בדרך כלל האירועים הפרטיים הם שמחות, כמו: בר מצווה, חתונה, ברית. ישנם סוגים נוספים של אירועים פרטיים כמו: חתונת הזהב, יום הולדת שמונים, מסיבת הוקרה, ועוד.

אירועים עסקיים, הם אירועים שמארגנים עסקים שונים, במטרה לפרסם, ליחצן ולשווק את העסק. בדרך כלל, אירועים עסקיים יהיו בימי עיון, או בהשקות. בדרך כלל, באירועים עסקיים האורחים יהיו עיתונאים, אנשי ציבור, אנשי עסקים, ועוד דמויות חשובות מהקהילה העסקית.

אילו מזכרות יחלקו באירוע עסקי?

באירוע עסקי, המזכרות המחולקות, יהיו מזכרות שימתגו את האירוע, ומטרתם להחדיר את המותג לאורחים. ישנם סוגים שונים של מתנות: שקיות ממותגות, קופסאות קרמים ממותגות, שוקולדים ממותקים, עטי יוקרה ממותגים, לוחות שנה, דאג'נטים שונים ועוד.

בר מתוקים- אין אירוע עסקי בלי בר מתוקים. בבר יחלקו עוגות אישיות, כוסיות עם סלט פרות גלידות ומוסים, ויצמידו פתקים מעוצבים עם הקדשה. בדרך כלל, הפתקים יכללו עיצוב גרפי בצבעי המותג העורך אירוע עסקי.

אילו מזכרות יחלקו באירועים פרטיים?

ישנו מגוון רחב של מתנות באירועים פרטיים. המשותף למתנות אלו, הוא המיתוג של האירוע במתנות. גם באירועים פרטיים יהיה לפעמים בר מתוקים, אולם הפתקים שיוצמדו כמזכרת, לא ימותגו כעסק, אלא יהיו עם מיתוג של האירוע.

מזכרת יפה יכולה לשדרג אירוע קטן: לפעמים, דווקא מזכרת נחמדה, יכולה לשדרג אירוע קטן ולהפוך אותו לבלתי נשכח. במסיבת יום  הולדת, אפשר לשים בר מתוקים עם פתקים אישיים, או לחלק מזכרת צנועה. המזכרת תיתן לאירוע רמה אחרת. אירוע עם מזכרת נחשב יוקרתי יותר מאירוע ללא מזכרת. המתנה יכולה להיות אפילו שקית נייר עם מיתוג של האירוע, קופסה אישית, ועוד.

אילו מזכרות יחולקו בחתונות ובבר מצוות:

באירועים אלו, יחלקו מזכרת משמעותית. באירועים דתיים או עם צביון דתי יחלקו כיפות, מטפחות, ופעמים רבות יחלקו לאורחים ברכונים לאירועים. מתנה מקובלת נוספת, היא "ספר הקידוש", המכיל את הנוסחים השונים של הקידוש. ספר זה שימושי במיוחד בבתים דתיים, כאשר בכל חג יש נוסח אחר של קידוש, וצריך לפתוח את ספר הקידוש כדי לראות את הנוסח המדוייק.

 

הוסף תגובה