עד כמה זה חשוב שסגנון המטבח יתאים לסגנון הבית?

לכל אחד יש סגנון משלו, וכך גם למטבח. כיום, עד כמה זה חשוב שסגנון המטבח יתאים לסגנון הבית? האם זה בסדר שאר הבית מעוצב על ידי סבתא רבה שלכם לפני 40 שנה, אך המטבח חדשני ומודרני? האמת היא שזה תלוי רק בכם. האם זה מפריע לכם? האם השילוב של הסגנונות מתאים לאופי שלכם? אין כאן תשובה נכונה או לא נכונה. התשובה היא מה שמתאים לכם. ואם החלטתם שאתם מעוניינים במטבח מודרני אך הבית לא מתאים, תוכלו לשדרג את שאר הבית על ידי שילוב של אקססוריז בסגנון שמתאים למטבח- סגנון של מטבח מודרני. במטבחים למגשי פירות מודרניים, הדגש הוא על משטחים מבריקים ונקיים, שאפשר גם לנקות אותם בקלות. לכן, תוכלו לשים לב שאין הרבה עץ במטבחים למגשי פירות מודרניים. עץ אמנם חומר יפה, טבעי, ופשוט, אך קשה לגרום לו להיראות מבריק ונקי באופן תמידי וללא השקעה רבה.

אז אם החלטתם על עיצוב מטבח מודרני חדש לבית שלכם, דעו כי מטבחים למגשי פירות מודרניים הם מטבחים למגשי פירות יפים במיוחד, אשר מעוצבים בסגנון עכשווי, ומשלבים בתוכם גם סגנונות עיצוב עדכניים וגם טכנולוגיות מתקדמות ועכשוויות. ובכדי שתוכלו ליצור מטבח בטעם האישי שלכם, עם הנגיעה האישית שלכם או של מעצב המטבח ישנם כמה כללים מנחים לכך:
קווים נקיים- מטבחים למגשי פירות מודרניים מעוצבים בקו נקי וישר. לא תמצאו הרבה קווים מעוגלים במטבחים למגשי פירות מודרניים, אלא קווים ישרים, פינות רבועות וכדומה. עם זאת, כמובן, ניתן לשלב מעט קווים מעוגלים, בעיקר לצרכי בטיחות – כמו למשל קווי המסגרת של האי שבמטבח. עיצוב מינימליסטי. מטבחים למגשי פירות מודרניים מאופיינים בניקיון ומינימליזם. בניגוד למטבחים למגשי פירות כפריים, למשל, מטבחים למגשי פירות מודרניים אינם עמוסים בחפצים וגם לא בקישוטים. כל פריט בהם נבחר בכובד ראש, והקו הכללי של המטבח הוא נקי וחלק, מה שיוצר תחושה של מרחב ושל גודל. את הבלגן של המטבח? תשמרו בתוך הארונות. צבעים בהירים. במטבחים למגשי פירות מודרניים נעשה שימוש בגוונים בהירים, אשר תורמים לתחושה של המרחב במטבח. גווני הלבן לסוגיהם נפוצים מאד במטבחים למגשי פירות מודרניים, וכך גם גווני עץ טבעי בהיר. ולבסוף, טכנולוגיות- מטבחים למגשי פירות מודרניים מכילים בתוכם מכשירי חשמל משוכללים, פיתוחים טכנולוגיים חדשניים ופתרונות אחסון עדכניים, אשר הופכים את המטבח למקום שכיף להיות בו.

חדשות bn

הוסף תגובה