עיצוב גינה פרטית – כל מה שצריך לדעת

עיצוב גינה פרטית – כל מה שצריך לדעת

אין ספק שאחד החלומות הכי גדולים שלנו, בכל קשור לנושא של מגורים, הוא שיהיה לנו בית עם גינה פרטית. גינה אליה נוכל לצאת מדי בוקר עם כוס קפה, לשבת ברוגע, ליהנות מכמה רגעים של שקט ושלווה לפני שאנחנו מתחילים את היום. כך גם בערב, כשאנחנו חוזרים הביתה מיום עבודה עמוס ולחוץ. כמה רגעים של שקט בגינה הפרטית שלנו יכולים לפתור הכל.

לשם כך, אנחנו צריכים לדאוג לעיצוב הגינה שלנו בצורה יפה ומרשימה. לא רק בשביל שהיא תיראה יפה אלא  בשביל שנוכל ליהנות ממנה בצורה יעילה, בשביל שנוכל לנצל אותה באופן אופטימאלי. בין אם זה כשנרצה לשבת בה לארוחת בוקר או ערב, בין אם זה כשנרצה לארח חברים ובני משפחה או על מנת שנוכל לגדל בה גידולים שונים.

עיצוב גינות אמור להתבצע על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בכך. נכן שאנחנו יכולים לעשות את זה בעצמנו, אם יש בידינו את הכלים ואת הידע, אך עדיף לפנות אל גורם מוסמך שמתמחה בכך, על מנת שהוא יבצע עבורנו את השירות. יש לכך יתרונות במובנים רבים.

עיצוב גינה פרטית יפה על ידי  Mr Green, כפי שאנחנו מכוונים שתהיה לנו, אפשרית רק אם אנחנו מתייחסים לכל הפרטים של הגינה ויודעים כיצד לחבר ביניהם בצורה נכונה. מדובר על תהליך מורכב, אנחנו לא יכולים להתייחס לפרט אחד בזמן שאנחנו לא מתייחסים לפרט אחד, אנחנו לא יכולים שלא לקחת בחשבון את כל מה שמרכיב את הגינה ומעבר לכך. אנשי מקצוע מנוסים ידעו לעשות את זה טוב מאיתנו.

כיצד מעצבים גינה פרטית

נקודת ההתייחסות הראשונה והעיקרית בעיצוב גינה פרטית היא השטח שעומד לרשותנו ובאיזה חלק ממנו ניתן להשתמש. באופן טבעי אנחנו לא נוכל להשתמש בכל השטח, מאחר ובחלק ממנו נצטרך להתקין מערכות שונות, חלק יהיה מיועד לצרכים אחרים. יש בתוך השטח של הגינה, חלק מסוים איתו אפשר לעבוד.

נקודת התייחסות שנייה קשור לאופי העיצוב שאנחנו מחפשים ומה בדיוק אנחנו רוצים לעשות עם הגינה. האם אנחנו מעוניינים שהגינה שלנו תהיה אך ורק לצורך משחקים והנאה או שאנחנו מעוניינים לגדל בה גידולים שונים. בצורה כזו נוכל לדעת כיצד לעצב אותה ואיך לחלק את הגינה בצורה נכונה.

אנחנו יכולים לבחור מבין סגנונות עיצוב שונים, בהתאם לתנאי הגינה, תנאי מזג האוויר במקום וכן בהתאם ליכולות הכלכליות שלנו, הן לצורך עיצוב הגינה והן לצורך התחזוקה שלה.

עיצוב הגינה בטווח הארוך

כשאנחנו בוחרים לעצב את הגינה שלנו בצורה מסוימת, עלינו לקחת בחשבון שמדובר בעיצוב שאמור להחזיק מעמד זמן רב. לכן חשוב מאוד שבמסגרת תהליך התכנון והעיצוב, ניקח בחשבון את מה שזה ידרוש מאיתנו עם סיום העיצוב, הן מבחינה כלכלית והן מבחינת תחזוקה וטיפול בגינה.

 

הוסף תגובה