עץ או מתכת – איזה חומר עדיף לבחור למיטה?

עץ או מתכת – איזה חומר עדיף לבחור למיטה?

כיום, יותר מאי פעם, זמין בשוק הרהיטים היצע רחב מאוד של מיטות. אנו עשויים להתחבט בין סוגי המזרנים, עיצובי המסגרת וכמובן הממדים, אך אחת מהדילמות הגדולות מולן נעמוד היא כמובן – עץ או מתכת? לכל אחד מחומרי הגלם יתרונות בולטים ולפעמים הבחירה עשויה להיות קשה מאוד. אלו כמה מנקודות החוזק והחולשה שמגיעות עם מיטות מתכת ומיטות עץ שיסייעו לך לקבל החלטה.

מיטות עץ

אין משהו שיכול להביס את החמימות האלגנטית והרומנטית של מסגרות העץ. החומר הטבעי מביא עמו מראה כפרי וניתן להזמינו במגוון רחב מאוד של עיצובים שייצרו מיטות מעץ מלא איכותיות מאוד. עם זאת, היתרון הגדול שלו מהווה גם חיסרון. החומר הטבעי יוצר מיטות הרבה פחות עמידות מאשר מיטות ברזל. בנוסף, חשוב לזכור אלמנט משמעותי נוסף – מיטות מתכת זולות יותר.

מיטות מתכת

היתרון הבולט ביותר של מיטות מתכת הוא התכונה המתבקשת ביותר שלהן. המסגרת חזקה מאוד ויציבה. כאשר רוכשים מיטות ברזל, למשל, אנו יכולים לדעת בוודאות שלא משנה כמה זמן יקפצו הילדים על המיטה, אין שום סיכוי שמשהו יישבר. כך, בבואנו להזמין מיטה זוגית מתכת מציעה לנו עמידות ויציבות גבוהה שתישמר למשך שנים רבות. בנוסף, מסגרת הברזל משתלבת בקלות רבה יותר בכל עיצוב שנבחר לחדר השינה ואינה כופה סגנון מובחן כל כך כמו מסגרת העץ. עם זאת, המראה הקר של המתכת עשוי להרתיע ומיטות ברזל עלולות להחליד. מומלץ, בכל אופן, לרכוש מיטת מתכת בעלת ציפוי נגד חלודה.

אז במה בוחרים?

בסופו של יום, אין תשובות מוחלטות מלבד ההעדפות שלך. לכן, חשוב מאוד שכבר בהתחלה יהיה באפשרותך לזהות את הקו העיצובי שיאפיין את חדרי השינה על מנת שיהיה נוח יותר להתאים. ייתכן מאוד שנגלה שבחדר השינה המעוצב במראה קלאסי, מיטת העץ הרומנטית היא הפתרון המושלם ואילו בחדר הילדים, אשר בו אנו מעדיפים עמידות על סגנון ושבו העיצוב מתאפיין בפרקטיות ובמראה מודרני יותר, מיטת מתכת יחיד לילד תשתלב באופן מושלם. בסופו של יום, עץ או מתכת, החשוב ביותר הוא שנמצא את הספק האמין והמקצועי שייתן לנו מחיר הוגן ומוצר איכותי.

המאמר באדיבות – פסגת השינה נמצאת כאן – sleep-in

הוסף תגובה