תהליך ניקוי השטיחים ובחירת חברת ניקוי שטיחים

תהליך ניקוי השטיחים ובחירת חברת ניקוי שטיחים

שטיח פרסי הוא שטיח יוקרתי ופריט עיצובי מרשים. השטיחים הפרסיים נארגים ידנית מחומרים איכותיים וצורת האריגה הייחודית שומרת על שלמותו של השטיח למשך שנים רבות. עם זאת, כמו כל דבר אחר, גם שטיח פרסי יש לנקות מפעם לפעם.

האם כדאי לנקות שטיח פרסי לבד בבית?

שטיח פרסי לא דומה לשטיח רגיל שנרכש בחנות, שטיחים אלו נארגים ידנית מחומרים איכותיים מאוד אך עדינים. ניקוי לא נכון של שטיח פרסי עלול להרוס אותו לחלוטין, שימוש בחומרי ניקוי שלא מתאימים לסוג הסיבים הספציפי של השטיח הפרסי יגרום לו לנזק שלא תמיד אפשר לתקן (תיקון שטיחים פרסיים הוא לא עסק זול בפני עצמו). אם יש לכם שטיח פרסי, עדיף למסור אותו לשירותיה של חברת ניקוי שטיחים מקצועית שמתמחה בניקוי שטיחים פרסיים.

איך מנקים שטיחים פרסיים בחברת ניקוי שטחים מקצועית?

תהליך ניקוי שטיחים פרסיים בחברת ניקוי מתחיל בבחירה נכונה של סוג הסבון וחומרי הניקוי שיש לנקות עימם את השטיח. ניסיון בניקוי שטיחים פרסיים, מומחיות וידע חיוניים בשלב זה. בחירה לא נכונה של חומרי הניקוי עלולה להזיק קשות לשטיח. לאחר מכן, השטיח עובר מספר טבילות באמבט וניקוי בלחץ מים גבוה. לאחר הניקוי ישנו מחזור של הברשה, גם כאן, חשוב לבחור את סוג המברשת וגודלה על מנת לא להזיק לשטיח. אם מדובר בניקוי יבש ההליך כולל שימוש בחומרים כימיים שממיסים את הלכלוך ומסירים אותו.

איך מוצאים חברת ניקוי שטיחים מתאימה?

הדרך הטובה ביותר לחפש חברת ניקוי שטיחים פרסיים היא דרך האינטרנט. חפשו במנוע החיפוש המועדף עליכם את הביטוי "ניקוי שטיחים פרסיים" ותקבלו מיד עשרות אם לא מאות תוצאות של חברות. תוכלו לסנן את החברות לפי אזור ולהגיע לרשימה של חברות פוטנציאליות הקרובות לביתכם. לאחר מכן, בחנו את האתר של החברה, האם הם אכן מתמחים בניקוי שטיחים פרסיים? האם יש פירוט של ההליך? לאחר מכן צרו קשר עם החברות ובדקו מחירים. פרמטר חשוב מאוד הוא ביטוח למקרה של נזק לשטיח. שטיחים פרסיים הם פריטים יקרים ואם החברה גורמת לנזק עליה לפצותכם. אל תשכחו לחתום על הסכם ולוודא כי אכן החברה מתחייבת לפצות אתכם במקרה של נזק לשטיח.

הכתבה באדיבות – מקצוענים 2000 – ניקוי שטיחים ללא תחרות – https://www.mikt2000.co.il/

הוסף תגובה