פריחת הדובדבן ביפן

פריחת הדובדבן ביפן

יפן ודובדבן הן שתי מלים שמחוברות זו לזו בקשר רב עוצמה. פריחת הדובדבן ביפן היא אחת מתופעות הטבע מרהיבות העין ביותר, ובנוסף היא גם אירוע תרבותי מרגש מאוד. כשלוקחים בחשבון את העובדה שהיא מתרחשת במדינה מודרנית שנעים וקל לטייל בה, מבינים מדוע תיירים רבים מכל רחבי העולם מגיעים לארץ השמש העולה במרץ ובאפריל – קרוז מאורגן ביפן הוא דרך מוצלחת במיוחד ליהנות מהיופי העוצמתי וקצת המועד (שמזכיר לכולנו עד כמה החיים שבריריים ועד כמה כדאי ליהנות בהם מחוויות ייחודיות).

מה כולל קרוז מאורגן ביפן?

יפן כידוע היא מדינה שמורכבת ממספר איים, ולכן קרוזים מאורגנים ליפן הם טיול מומלץ. הקרוז האידיאלי הוא זה שכולל מספר ימים של ביקורים בערים הגדולות עוד לפני העלייה על הספינה – ואז שייט שכולל כמובן גם עצירות רבות באתרים מעניינים.

מה כדאי לראות לפני שעולים על הספינה?
הדרך הטובה ביותר לחוות את פריחת הדובדבן היא כאמור קרוזים מאורגנים ליפן. נקודת המוצא היא אוסקה היפה שנמצאת באי הונשו, ואליה מגיעים בטיסת המשך אחרי הטיסה מנתב"ג לטוקיו. אוסקה, מרכז כלכלי חשוב מאוד בקנה מידה עולמי (וגם העיר השלישית מבחינת מספר התושבים ביפן), מציעה בין השאר גן שצף בגובה של לא פחות מ-170 מ' מעל הקרקע וגם כמה תצפיות עוצרות נשימה.

עוד מקום שחובה להגיע אליו ולכן הוא גם חלק בלתי נפרד מכל קרוז מאורגן ביפן הוא קיוטו, עיר עתיקה בעלת קסם ייחודי. בעיר זו ישנם גם מקדשים רבים שכדאי לבקר בהם ולראות את עצי הדובדבן שצומחים שם. בקיוטו יש גם דרך באורך 2 ק"מ לאורך תעלת מים כשלאורך כל הדרך עצי הדובדבן פורחים ומשרים אווירה מהפנטת.

לא בלי טוקיו
קרוז מאורגן ביפן כולל כמובן גם את טוקיו, ובפרט את המקדש הבודהיסטי היפהפה Asakusa Kannon, את גני ארמון אדו המיוחדים וגם שופינג בקניון שבו ניתן למצוא כל דבר שרק תרצו. במרחק של כ-100 ק"מ מטוקיו נמצא מתחם שמורות טבע סביב הר פוג'י, שגם הוא מככב בקרוזים מאורגנים ביפן ובין השאר ניתן לשוט לאורך נהר אשינוקו, לעלות עם רכבל ולהשקיף על נוף מרתק, ועוד.
 

הוסף תגובה