פרקט עץ גושני- כל המידע

 

איכות ויוקרה הם חלק מהמאפיינים החשובים עבור מי שבוחר בפרקט גושני. בכדי להעניק לביתם רמה גבוהה של עיצוב, הם מעדיפים פרקט שיהיה מעץ מלא ועבה יותר, כאשר הרכות והחמימות של העץ מעניקים הרגשה של חזרה לטבע. הבחירה של אנשים אלה בפרקט מעץ טבעי עבה כמו הפרקט הגושני, תעניק איכות שמצדיקה את ההשקעה. פרקט מעץ מלא וגושני, הוא זה שמבודד היטב מחום וקור זהו מוצר שהוא ידידותי לסביבה וכן הוא חסכוני מבחינת ההוצאות על אנרגיה, בגלל הבידוד הטוב שלו.

פרקט עץ מבית קוויק סטאפ

פרקט זה, הינו רך בהרבה יותר אשר רצפת אבן ולכן התחושה שבהליכה על פרקט זה, היא רכה יותר מדובר על יתרון נוסף כמו בלימת זעזועים וזו הסיבה שאולמות ספורט רבים עושים בו שימוש. גם ליטוש הפרקט וחידושו, אפשרי, כאשר מדובר על פרקט עבה המיוצר מעץ מלא.

 

למי שיש לו טעם משובח ואוהב מראה אריסטוקרטי

 

פרקט המיוצר מעץ גושני, מתאים למי שיש לו טעם אריסטוקרטי, כזה שאוהב שהבית שלו יהיה מעוצב באופן יוקרתי ומושקע. פרקט זה, הגיע אלינו מאירופה היות והוא מיוצר מעצים קשים ועמידים כמו: דוגלס פייר, מהגוני ועוד אחרים. תוכלו להזמין פרקט מסוג זה, בגוון מעושן למראה כפרי וייחודי, או בציפוי לכה למראה אלגנטי יותר, כך שניתן לשחק עם המראה באמצעות הליטוש והגימור של פרקט גושני. הפרקט הגיע אלינו מצרפת והוא נראה לראשונה, לפני כ-400 שנה. היום, כבר ניתן לראות פרקטים מעץ מלא, בבתים ומוסדות רבים בארץ.

 

לפרקט המיוצר מעץ גושני, יש יתרון נוסף והוא עמידות בפני כתמים ולכלוך וקל מאוד לתחזק אותו. מצד שני יש לבצע בו תחזוקה של פעם בשנה, כגון מריחת הפרקט בשמן מיוחד לשמירה על העץ ולציפוי והגנה על הפרקט עם לכה מיוחדת המיועדת לפרקט זה.

 

ההתקנה המורכבת של פרקט מעץ גושני

 

יש לציין, כי ההתקנה של פרקט גושני, הינה מורכבת יותר ויש למצוא בעל מקצוע מיומן ומקצועי. הפרקט מעץ גושני, מונח על תשתית של לוחות עץ מיושרים ומפולסים ועל משטח זה מותקן הפרקט. יש להדביקו בדבק מיוחד על פי סוג העץ הנבחר ולבצע מסמור נסתר לתשתית. לאחר ההתקנה, פרקט זה, זקוק לחומר גימור מתאים. ניתן לבצע בו גימור שמן, או גימור לכה, מה שיוצר שכבת מגן ומקנה לפרקט מראה חלק ויפה יותר וכן, שומר עליו. המראה של פרקט זה הוא רב עוצמה וממש קשה להתעלם ממנו.

 

מי שמבין בעיצוב ויש לו טעם משובח, יזמין פרקט המיוצר מעץ גושני והמראה של הבית ישתנה ללא הכר. השקעה זו, מעלה את הערך של כל נכס ונראה מיד, כי הנכס מושקע, כאשר הרצפה היא במראה אצילי ויוקרתי. ניתן ליצור התאמה מושלמת לשאר העיצוב בחלל ולכן, זה כבר לא מפליא כי המסורת של התקנת פרקט מעץ מלא השתמרה כבר מאות בשנים.

 

המאמר באדיבות המומחים של צמרת מרכז הפרקטים והשטיחים, מעוניינים במידע נוסף? תמונות? מאמרים מעניינים בתחום העץ? בקרו באתר צמרת http://tzmfloor.co.il/

 

 

 

 

הוסף תגובה