צילום אירועים – לזכרונות שילכו איתכם הלאה

מה כולל צילום אירועים בחתונה ?

צילום אירועים הוא המפתח לזיכרון האירוע שלכם. לפיכך אתם נדרשים לבחור איש מקצוע מעולה שבמעולים, שיעשה עבודה מצוינת, וישאיר בידיכם מזכרות מיוחדות. צילום אירועים כולל בדרך כלל צילום סטילס ו-ווידאו, אותם תקבלו לאחר האירוע בפורמטים שונים. את צילום הסטילס תקבלו כמובן בדיסק ובאלבום מעוצב, ואת הווידאו – בדי.וי. די ובקבצי מחשב, אותם תוכלו לשמור ולחלוק מעל דפי הרשת, אם תחפצו בכך. בידקו עם איש צילום אירועים שלכם לגבי אטרקציות מקוריות נוספות, דוגמת תחנת צילום שתוצב באירוע שלכם, ותפיק תמונות מיידיות לאורחים על גבי מגנטים או סיכות.

איך בוחרים צלם וידאו לחתונה ?

שמו השני של צלם וידאו לחתונה הוא דנידין, כלומר – רואה ואינו נראה… הצלם מלווה את האירוע כולו כשעל כתפו מצלמת וידאו מקצועית טובה, הוא מצוי בקהל בזמן החופה, ומסתובב בין האורחים במשך האירוע, אולם אינו נוטל בו חלק, בודאי שלא כאמצעי מפריע. חשוב כמובן שאותו צלם וידאו לחתונה ישתמש בציוד מתקדם ואיכותי, וכמובן – יספק שירותי עריכה טובים למוצר המוגמר. בעת בחירת צלם וידאו לחתונה נסו להתרשם מהמלצות של חברים וקרובי משפחה, לבקר באתרי אינטרנט ולבחון דוגמאות צילום, וכמובן – לוודא עם צלם וידאו לחתונה את הגעתו לאירוע עם שפע אביזרי גיבוי למצלמות שברשותו, הכוללים סוללות, כרטיסי זכרון, וציוד צילום חלופי למקרה הצורך.

וכיצד יתרום צלם מגנטים לחתונה להצלחת האירוע שלכם ?

מגנטים לאירועים היא תוספת מקפיצה לאירועים, שאי אפשר לוותר עליה. צלם מגנטים יקפיץ את האורחים שלכם באירוע, יצלם מגנטים לאוך כל האירועי ללא הגבלה, יחלק זיקוקים וזמבורות ושאר צפצפנים, ובעיקר יעשה שמח. צלם מגנטים לחתונה מתאים מאוד לחתונות עם קהל צעיר רב, וכדאי לשמור אותו לשעות המאוחרות של הערב, כשצריך להקפיץ את הרחבה ולהפתיע את האורחים (באמצעות צילום חדשני ומיוחד). צלם מגנטים יתאים את עצמו לאופי האירוע שלכם,ישים את החתן והכלה במרכז, וידאג לאירוע עד-דלא-ידע,

הוסף תגובה