קופסת סושי פירות

מלונות בירושלים – בעולם הקינוחים המודרני הקהל מחפש אחר קינוח תמיד וצבעוני, אך כזה שהוא גם בריא ומזין. ואחת האפשרויות המצויינות המשלבות בין העולמות הללו היא סושי פירות. מדובר על קינוח מלונות נחשק ויוקרתי שמשדרג על מאוד כל שולחן הגשה או בופה בחדר האוכל של המלון. עם מגוון של פירות מכל הצבעים ומכל הסוגים, מגוללים בתוך רול עדין ונימוח – אתם מספקים לאורחי המלון חווית קינוח שאין שניה לה. ותוכלו לגוון לא רק עם רול סושי פירות אלא גם עם אפשרויות נוספות כמו מגשים מהודרים או קופסאות של חתיכות סושי פרי בסידורים מרהיבים גיאומטריים למשל.

רשימת הפירות
משפחות שונות של פירות מתאימות לקינוחי סושי פירות. יש את משפחת פירות ההדר והיא מאפשרות בעונת החורף להגיש סושי פירות מתקתק וחמצמץ בו זמנית עם פירות מסוגים שונים. תוכלו גם להזמין רול סושי טרופי המאפשר לבחור פרי טרופי דומיננטי כמו קוקוס למשל או אננס. גם רול מבוסס פרי אחד כמו רול מנגו או רול קוקוס הוא פופולרי מאוד, ועל גבי הרול עצמו אפשר לשלב סירופ מבוסס פרי אחר. תוכלו באופן הזה להגיש קינוחי סושי לאורחים שלכם, ולגוון עם צבעים וטעמים. תוכלו גם להגיש את הרול עם משקה חם בצד או שייק גלידה למשל. 

רשימת הקינוחים
מלונות בתל אביב – ואם נסתכל על רשימת הקינוחים כולה של בתי  מלון בישראל נראה כי נוכל לבחור את התפריטים היצירתיים ביותר שיש. כאשר מדובר למשל על מלונות ברמת ארבעה וחמישה כוכבים הרי שאפשר לגוון עם קינוחים יוקרתיים ואיכותיים מאוד. ניתן לשלב כמה וכמה קינוחים בתפריט אחד, כולל קינוח במלונות אשר מתאים לתפריט ילדים למשל. יש מגוון של אפשרויות בקינוחים כיד הדמיון ואפשרויות רבות של יצירתיות וצילחות. כדאי מאוד לבחור בקפידה את רשימת הקינוחים של בית המלון, ותוכלו לשדרג מאוד את חוויית הטעם של אורחי המלון. כאשר מדובר על אורחים המשתייכים לקהל החילוני, או לקהל המסורתי-דתי הרי שניתן לשלב רול קינוח סושי כשר וטרי, פרווה וגם כזה אשר מתאים לקהל הטבעוני. קינוחי סושי הם מומלצים מאוד למלונות.
 

הוסף תגובה