קוקוס ופסיפלורה בקינוחי פירות

 

עולם הקינוחים הבריאים תופס תאוצה רבה בשנים האחרונות, זאת משום עליית המודעות לתזונה בריאה. בתי מלון בשל כך נדרשים להתאים את התפריטים ולהציע לאורחים אפשרויות בריאות וטעימות ללא פשרות. אחת האפשרויות הנהדרות בהקשר הזה היא לשלב מגשי פירות ברחובות, כאשר המגשים ניתנים להגשה לפי עיצובים טעמים נדרשים. כך למשל ניתן לשלב מגש פירות טרופיים מרהיב ולצידו גלידת קוקוס טבעית. אפשרת נוספת היא להגיש מגשי פירות הדר עם סירופ הדרים חם מעל או כמטבל בצד. גם שיפודי פירות או סושי פירות יקפיצו כל אירוע ויספקו לאורחים שלכם הרבה טעם והנאה. וכדי לדעת אילו קינוחים כדאי לשלב ומה הסוד של מגש פירות טרופי? לפניכם המאמר הבא.

קינוחי פירות מומלצים

מגשי פירות באשדוד – כאשר מדובר על קינוחי פרי בריאים לאירועים בבית מלון הרי שחשוב לדעת כי קינוחים לא חייבים להיות עשירים בשומן וקלוריות. עם מגשי פירות במלונות ניתן להרכיב מבחר של מנות קינוח ססגוניות ונועזות כמו למשל סושי פירות או שיפודי פירות. את הכל ניתן ללוות בתוספות יוקרתיות ואלגנטיות כמו למשל גלידה טרופית או מטבל קרם אוורירי. ניתן גם לשלב אלמנטים נוספים טעימים כמו יין קינוח או שייק פירות או גלידת פירות בריאה ללא תוספות מלאכותיות. וכדי ליהנות מכל הטוב הזה כל שצריך לעשות הוא להזמין אספקה של מגשי פירות לבית המלון מחברה איכותית השומרת על סטנדרטים גבוהים מבחינת טריות והיגיינה.

הסוד הטרופי

מגשי פירות ברמת גן יכולים להיות גם מאוד נועזים, ואחת האפשרויות בהקשר הזה היא מגש טרופי מרהיב. המגש כולל מבחר של פירות טרופיים קלאסיים ונדירים כמו למשל קוקוס, אננס, ליצ'י, פסיפלורה ועוד. ניתן לשלב רטבים או גלידת טרופיות ליד, וגם שייקים שונים כמו שייק קוקוס או שייק אננס. טעם טרופי תמיד מסקרן ומשאיר טעם של עוד, וניתן לבסס עליו מנות קינוח בריאות וטעימות כמו שייק טרופי או סושי פירות טרופי. תוכלו לבחור איזה מיקס שתרצו של פירות טרופיים, או להתמקד אפילו רק בפרי אחד. בכל אירוע ניתן לשלב הזמנה בהתאמה אישית של מגשי פירות וכל בית מלון יכול לבחור את אספקת המגשים בה הוא מעוניין לקהל שלו.

 

הוסף תגובה