קידום אורגני – התהליך החשוב ביותר

קידום אורגני – התהליך החשוב ביותר

במהלך השנים האחרונות החלו יותר ויותר בעלי עסקים לקבל את עוצמתה ונוכחותה של הרשת ולהשתמש בה לצרכיהם הפרטיים ולנסות כמובן למנף את העסק שלהם באמצעות קידום אתרים אורגני אך זה תהליך ארוך שיש לחכות בסבלנות בכדי שהוא יפעל על הצד הטוב ביותר ויחזיק למשך זמן רב.

בכדי לתת הערכה על כמה זמן בעצם ייקח בכדי לקדם אתר בגוגל או בכלל צריך לבדוק מה גודל האתר וכמה דפים יש באתר וכמובן שגם את עוצמת התחרותיות מכיוון שכמה שיותר תחרות כך קידום אתר הופך לקשה יותר ויותר ולכן לאתרים גדולים ייקח זמן רב יותר מכיוון שצריך עבור על יותר חומר ולבדוק שאין שגיאות.
אז מה נדרש מאתנו בכדי שקידום אורגני יתנהל ביותר קלות ומהירות ?

1.לבדוק ותקן את התשתית במידת הצורך :
-צריך לעבור עם מי שבנה את האתר ומי שקידם את האתר ולהעיף תוכן שמופיע לגוגל כתוכן זבל ולא מעניין ובמקומו להוסיף תוכן עשיר ומעניין וכמה שיותר תוכן שכזה ככה יהיה לכם יותר טוב.

-לבדוק שאין שגיאות בקוד המקור של האתר או קוד שמאט את האתר
-בונה האתר לא התאים את האתר לגלישה בסמארטפון שכיום זה פרמטר חשוב לקידום אתר ולכן חייב להתאים אתר לגלישה סלולארית.
-לעבור שוב על התקציב ולחלק אותו לטווח הארוך בכדי שלא תבזבזו את כולו על ההתחלה ואחרי זה לא יהיה לכם כסף להמשיך את קידום האתר.

דברים שבאמת צריך להשקיע עליהם :

בתחום קידום אתרים – קידום אתרים seo בגוגל לא רק תוכן רב איכותי ורלוונטי יספיק לקדם אתר כן זה הדבר הכי חשוב בתהליך קידום אתר אבל הקישורים החיצוניים הם מאד חשובים גם כן זאת אומרת שלא מספיק שיהיה הרבה קישורים, ממש לא הם חייבים להיות קישורים לאתרים גדולים כמה שיותר שדורגו בציון גבוה ככל האפשר על ידי גוגל או מנוע החיפוש האחר וכמובן שגם האתר שמצעים את הקישור אליו חייב להיות בתחום דומה לתחומכם ככך שתוכלו לסחוף תנועה של גולשים ממנו אליכם שיהפכו בעתיד ללקוחות פוטנציאלים שיביאו לגידול הכנסות.

הוסף תגובה