קינוחים לבתי מלון 2023

בתי מלון נדרשים לחדש ולגוון. לקראת תחילתה של שנה אזרחית חדשה הנה לפניכם כמה טיפים ואפשרויות מעניינות בכל הקשור לעולם הקינוחים. תוכלו לבחור אילו קינוחים ודברי מתיקה לשלב בתפריט העדכני של המלון לשנה הקרובה. מדובר במנות נפלאות של קינוח המתאימות למגוון של קהלים. קינוח מגשי פירות בגדרה במלונות לשנה הקרובה הוא  הזדמנות נהדרת לרענן את מה שיש ולחדש. חשוב כמובן לבחור בקפידה את הקינוחים החדשים שתשלבו, ותוכלו לבחור בין אספקה חיצונית של הקינוחים מוכנים לבין האפשרות של אספקת חומרי גלם משובחים והכנה עצמאית במטבח של המלון.

על סושי פירות
והנה לפניכם אפשרות מצוינת לשלב כקינוח מגשי פירות בבני ברק והיא סושי פירות. מדובר על קינוח במלונות שהולך וצובר תאוצה. בדיוק כמו שאנחנו מכירים את הסושי המסורתי הרי שאתם יכולים לשלב סושי מתוק כוללת מלית מיוחדת וחתיכות פרי, עם תוספות שונות ליד כמו שמנת או גלידה. מדובר באפשרות מצוינת עבור מי שהם אלרגנים, טבעוניים ולקהל שומר הכשרות. ניתן לבצע בקלות רבה התאמות שונות ולבחור כמה סוגי מנות בהתאמה לקהלים. אפשר לבחור בפירות העונה כמו למשל רול סושי הדרים לעונת החורף או רול סושי טרופי. כמובן שאפשר להנות מפירות קפואים לאורך כל השנה ולכן ניתן לשלב סושי מתוק עם פירות שלא בעונה. הקינוח הנפלא הזה מתאים גם לילדים וגם למבוגרים ויש לו מגוון של יתרונות.

מה עוד
קינוח במלונות היא קטגוריה רחבה מאוד של אפשרויות. לצד סושי פירות ניתן לשלב קינוחים מאותה משפחה כמו למשל מגש פירות או פלטת פירות. יש גם סלסלת פירות בגדלים שונים עם עיצובים מרהיבים וחשוב לא לשכוח שכל קינוח כזה יכול להשתלב נהדר עם תוספות מעולות בצד כמו גלידת שמנת משובחת או גלידה טבעונית, שבבי קוקוס, קרם קוקוס, קרם שמנת או מגוון נוסף של אפשרויות כיד הדמיון. חשוב גם לדעת שיש משמעות לנראות הויזואלית של קינוחי הסושי. עם עשירים בצבע, ומספקים הרבה עניין ונופח עיצובי לשולחנות ההגשה או לצלחת. יש גם יתרון גם של טעמים של מגשי פירות בהרצליה  ושל חיצוניות עיצובית שהיא חשובה מאוד עבור בתי מלון.
 

הוסף תגובה