קינוחי הסושי שכבשו את בתי המלון

קינוחי סושי מתוקים שהפכו לשם דבר בכל תפריט חתונה ואירועים עסקיים הם סושי פירות. אותו רול פירות מתוק ומרהיב עם מיקס של טעמים ופירות מכל העולם. הרול הזה הגיע אלינו לישראל ובכל אירוע ובית מלון ניתן להנות ממנו ולשלב אותו כמנת קינוח בתפריט הבית. הקינוח גם בריא ומזין וגם טעים להפליא. הוא מתאים לשומרי כשרות, כקינוח פרווה, לילדים ואלרגנים. יש לו גרסה חלבית וגרסה טבעונית. הקינוח הזה מתאים עבור קינוח במלונות ואולמות אירועים, מסעדות ובתי קפה.

תפריט סושי פירות
ניתן לשלב בתפריט סושי פירות של מסעדה או בית מלון מבחר קינוחי סושי בקומבינציות שונות. כך למשל ניתן לשלב סושי רומנטי אדום של דובדבנים ופירות יער, או סושי טרופי עם פירות אקזוטיים וקרם קוקוס. ניתן גם להשלב מנת סושי מתוק ילדים הכוללת פרי אחד או שניים חתוכים ברול הסושי וכדור גלידת וניל ליד. יש מגוון של תוספות ואפשרויות ואת הכל ניתן להתאים לצרכי המקום ולקהל הלקוחות שלו. הסושי מגיע טרי ומחומרי גלם משובחים, הוא מצונן וניתן לאחסון בקירור. יש אפשרות לשלב מגשים מעוצבים ותוספות קרנצ'יות ליד כמו שבבי אגוזים או צימוקים. רשימת התוספות היא ארוכה והמבחר הוא עצום.

אספקת סושי פירות
מלונות בצפון – עבור קינוח במלונות למשל ניתן ליהנות מאספקת סושי פירות לתפריט חדר האוכל. ההזמנה היא פשוטה באונליין עבור אירועים המתקיימים במלון או לטובת אספקה קבועה. בהזמנת כמויות גדולות תוכלו כמובן להנות מהנחת כמות. חשוב לבחור תוספות ושילובים המתאימים באופן רוחבי לקהל האורחים של המלון כמו למשל קהל מסורתי או טבעוני. יש אפשרויות התאמה שונות של הסושי בקלות ובבסיס סושי פירות הוא לא חלבי. הבסיס שלו הינו קרם הקוקוס וחתיכות הפרי – ולכן מדובר בקינוח טבעוני בצורה הגולמית שלו. על הרובד הזה ניתן לשלב תוספות ומרקמים נוספים בהתאם להעדפות של כל מקום. הסושי המתוק הוא קינוח פופולרי וטעים, הוא בריא מאוד יחסית לקינוחי מוס או עוגות, ויש לו אפשרויות מרהיבות מבחינת צבע וטעם – וזו הסיבה שהוא מבוקש מאוד בבתי מלון ואירועים.
 

הוסף תגובה